hallo ik ben voor het laatst ongi geweest 6 tot 11 dec 28 dec had ik me eiersprong weet ik d m v ovulatie teste toen begon het 2 jan savonds met bruin verlies en toen snacht 2 vegen helderrood bloed en daarna weer bruin 3jan savond was het helemaal weg en toen 5 januari begon het weer maar elke x heel klein beetje en ook alleen met afvegen niks in de onderbroek ofzo en ook niet de hele dag smorgens iets meer met afvegen en nou is het weer weg noormaal voor dat in ongi ga worden heb ik heel ff bruin en dan gelijk een par uur later me ongi daarom vind ik dit zo raar het duurt al zolang ik heb ook sind 3 januari heel erg last van me tepels ook zijn ze opgezet heb ik normaal nooit heb ik alleen een x gehad toen ik zwanger was maar toen was ik al wat langer zwanger ook af en toe beetje misselijk maar ja kan ook van de zenuwe komen haha mijn vraag was eigelijk of meerdere van jullie dat hebben gehad toen jullie zwanger bleken te zijn alvast bedankt voor de antwoorden
toen ik zwanger was van youame heb ik tot 8 weken bruin verlies gehad dan een dag en dan een paar dagen niet je kunt wachten totdat je een testje kunt doen
jah wachten duurt lang he haha maar ja zal wel moeten wachten ben gewoon benieuwd of dit vaker voorkomt want dit is echt de eerste x dat ik dit zo heb en ben al een tijdje bezeig dus vind het wel raar jij trouwens gefeliciteerd met je zwangerschap en bedank voor het antwoord
ik had daar geen last van. Weet eigenlijk niet goed wat ze met bruinverlies bedoelen. Had ook geen last van tepels of borsten. Ik zat ook te zoeken naar allerlei symptomen van zwangerschap, terwijl ik er eigenlijk geen (of toch geen opvallende had). T'is inderdaad moeilijk maar wachten is de enige oplossing en testen. Het lichte bloed kan een innestelingsbloeding geweest zijn!?
Ik had bruin/rood verlies, en d8 ook echt dat ik toen ongi werd, wat helemaal niet het geval was. Was toen 5 weken zwanger. TOch idd ff w88 en dan testen
jah ik ga toch nog niet gelijk teste hoor morgen ik wacht eerst tot ik een paar dagen overtijd ben voor de zekerheid maar het is zo spannend allemaal he me tepels gaan ook steeds meer zeer doen en me tempratuur was ook 37.7 ik weet alleen niet wat me tempratuur normaal is haha maar volgens mij is 37.7 best hoog toch ik weet het niet ik zie het allemaal wel ik vond het echt gewoon raar wat ik nou heb met dat bruine verlies enzo maarja ik moet toch wachten bedankt voor de antwoorden nijntje39 en xena87 jullie ook gefeliciteerd met jullie zwangerschap