rare symptonen,herkent iemand dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door truus1, 12 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. truus1

truus1 Lid

14 jan 2007
    12
    0
    0
    eind vorige week kreeg ik behoorlijk heftige menstruatiekwaaltjes: lage rugpijn, zwaar chagerijnig, vreetbui (chocolade) en veel buikpijn, maar dan met name 's avonds en 's ochtends.

helemaal teleurgesteld.. ben na 3 mnd non stop foliumzuur slikken nu dan ook daar maar mee gestopt en toen ook maar gelijk weer fatsoenlijk glaasjes wijn gedronken tijdens het weekend.

maar nu ben ik nog steeds niet ongesteld.. mijn cyclus is wel regelmatig, tussen de 28 en 30 dagen. dan zou ik gisteren ongesteld moeten worden, maar nog steeds niet. Ben sinds december met de pil gestopt (slikte een lichte pil, heb in totaal ruim 13 jr de pil geslikt)

die buikpijn voelt echt heel raar aan, dat voelt niet goed, alsof er iets 'mis' is. Heeft iemand ook al zoiets gehad?

2. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    misschien testje proberen ;)

3. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Tja...moeilijk. Testen is inderdaad het makkelijkst!

4. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Ik had ook hevig buikpijn rond de NOD, voelde net iets anders dan ongi pijn.. bij mij was het goed, ik ben zwanger.. alleen test kan je zekerheid geven, succes!

5. Linda76

Linda76 Actief lid

4 jun 2006
    377
    0
    0
    Ik zou nog even wachten denk ik. Testen kan altijd nog. Uit ervaring weet ik dat je, omdat je zo graag zwanger wilt worden, vaak ook wel kwaaltjes "inbeeld". Ik bedoel dat niet verkeerd dus ik hoop niet dat je het zo opvat. Wacht nog even tot morgen of overmorgen, en dan gewoon testen! Succes in ieder geval! Groetjes Linda

Deel Deze Pagina