Ik weet het niet meer!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pooh26, 11 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pooh26

pooh26 Actief lid

15 sep 2006
    176
    0
    0
    meiden ik hoop dat jullie me kunnen helpen. In het verleden heb ik me hier ook wel eens gemeld, maar omdat ik dacht dat ik me er te veel mee bezig hield ben ik even een tijdje afwezig geweest.
    Ik ben sinds augustus gestopt met de pil. Ben sindsdien ongesteld geworden 1 keer 1 dag over tijd, 2e keer 2 weken over tijd, 3e keer 3 weken overtijd, 4e keer 11 dagen overtijd, en nu ben ik al meer dan 3 weken over tijd. We zijn dus nu 8 maanden bezig en ik ben nog maar 4 keer ongesteld geweest... :cry: Ik word er zo moe van. Ik blijf maar testen en testen en ik ben ook niet zwanger... Ik loop nu steeds met van die vragen rond over stel dat we geen kinderen kunnen krijgen en ik voel me ook nog eens schuldig over het feit dat het maar niet wil. Moet ik naar de dokter gaan? of komt het vanzelf weer op regel? Ik ben ongeveer 10 jaar aan de pil geweest, een hele lichte, dus dat zou toch wel mee moeten vallen. Wie kan mij helpen? Ervaringen zijn al heel prettig. Ik krijg om me heen het gevoel dat bijna iedereen die gewoon zwanger wordt zeg maar al na 2 of 3 maanden zwanger is... :evil:
    geef me als jeblieft raad!

2. Niet meer actief

hoi meid
    jee das lastig zeg
    misschien nog even wachten
    meestal zeggen ze bij 1 jaar naar de ha gaan
    het kan ook wel eerder
    ik zou gewoon als het voor jou niet goed voelt gaan hoor
    wie weet stuurd ie je wel door naar de gyn en word je verder geholpen
    succes meid :)

3. Chane

Chane Actief lid

6 mrt 2007
    135
    0
    0
    secretaresse bij een autozaak
    FT. Myers VA USA
    Hey pooh26...

ik ken dat gevoel...
    alleen gebruikte ik de prikpil en ben er nu al bijna 2 jaar vanaf en we zijn nog steeds bezig voor een kleine...
    Ik weet precies hoe je je voelt want wij zijn al bijna 1,5 jaar bezig...
    Dus ik zou nog ff geduld hebben en dan naar een gyn.....anders probeer het met ovulatietesten....

Liefs en veel geluk...

Chane

4. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi Pooh,

Ik ben ook in augustus gestopt met de pil en nog steeds niet zwanger...
    Af en toe heb ik ook het gevoel dat ik gewoon geen kinderen kan krijgen.
    Gewoon de moed erin houden en postief blijven denken.
    Ik ben wel elke maand ongesteld.

Liefs Vanilia

5. MamaMaddy

MamaMaddy Lid

7 mrt 2007
    17
    0
    0
    Begeleider verstandelijk gehandicapten
    Het is echt niet zo dat iedereen die zwanger wil/kan worden dir al gelijk bineen 2/3 maanden is. De ha stuurt je niet voor niks pas na een jaar door naar de gyn. Maar ik begrijp je wel heel goed hoor. Je wilt heel graag en je wordt er erg onzeker van als het steeds maar niet lukt. Veel sterkte! Hou de moed erin!
    Groetjes MamaMaddy

6. pooh26

pooh26 Actief lid

15 sep 2006
    176
    0
    0
    Ok dan nu de volgende vraag naar aanleiding van jullie lieve berichtjes.
    Hoe werkt zo'n ovulatie test? is het handig te doen? Ook als je zo'n onregelmatige cyclus hebt als ik?

Deel Deze Pagina