Echt heel raar maar ik had vanaf de eisprong gelijk een goed gevoel over deze ronde. Zonder aparte klachtjes(wel moeheid, vlagen van misselijkheid maar die heb ik zoveel rondes gehad dus teld niet mee) voel ik me zwanger. Vandaag nod en negatief getest. Nu ik weet dat de ongie onderweg is geniet ik van mijn zwangerschap zolang het kan. Snap je'm nog? Ergens voel ik me zwanger terwijl dat helemaal niet zo is. Gister was mijn vriend ook zo lief! Deed de hele tijd of ik zwanger was en dan zij ik tegen hem: We kunnen er nog 1 dagje van genieten Dt klinkt echt heeeeeeeel stom volgens mij
nee hoor het is heel normaal volgens mij zijn er meer vrouwen die dat hebben zeker wanneer het verlangen zo groot is en wie weet is het ook wel zo [-o<
Pfff gelukkig! Ik voel me echt een gekkie soms. Gister was mijn vriend niet van me af te slaan en dat is vlak voor een ongie niet een goed teken want hij vind me altijd helemaal hot als ik ongie ben. Niet OMDAT ik ongie ben (soms vertel ik em dat pas later) maar ik denk dat een vrouw dan een bepaald hormoon afgeeft ofzo waar hij op reageert. (we doen niet aan s*x tijdens ongie hoor!) Wel typisch dat het echt elke maand zo is. Ach misschien komt dat hormoon ook wel vrij als je zwanger bent Hihi, nu voel ik me weer een aparteling....
Helemaaaal niet stom, ik heb dat gevoel wel vaker zo ook deze maand. Maar eigenlijk denk ik dan alweer dat ik toch wel ongesteld wordt. Weet je, soms "denk" je gewoon dingen te voelen. Maar het ligt zo dichtbij ongesteldheidsklachten, dat maakt het zo lastig.
Ja, ik weet het. Maar je gaat je inderdaad weer helemaal gek maken. Zit inmiddels ook al in ronde tien. De afgelopen maanden was er geen spanning, maar deze maand is toch weer anders omdat het de laatste maand voor de behandeling is...
Ik had hier ook een topic over geopend, dus ik snap je heeeeeeeelemaal. Ik heb echt gewoon preciesssss het zelfde als wat jij verteld. Ik heb 2 dagen geleden 4 a 5 druppeltjes oud bruin bloed verloren, en dat was het. Mijn laatste ongi was op 24 april maar omdat mijn cyclussen dit laatste jaar erg onregelmatig vandaar dat ik nog niet heb getest. Ik wil over een week op mijn verjaardag testen. ik hoop dat het raak mag zijn ik hoop dit ook voor jou en dat je na een paar dagen toch positief test
Wat knap dat je zolang kan wachten met testen! Jou verhaal ziet er hoopvol uit! Ik test mezelf helemaal arm!
Hoi meid, Dat ik zo lang kan wachten is omdat ik 2 maanden terug een teleursteling had en dat ik ruim 10 maanden geleden ook al een negatieve test had. Dus ik denk zo van het zal toch weer niet zo zijn en omdat ik door die onregelmatige cyclussen niet weet wanneer mijn nod is blijf ik even wachten en als ik dan op 9 juni test dan denk ik dat ik wel ver genoeg ben om te testen (maar weetje wat het is we gaan vanavond even langs de albert heijn met mijn man en ik zit nu echt van zal ik nou toch een test meenemen als ze die daar hebben ) Ik ben te bang om een teleurstelling ga krijgen maar als het dan echt raak mag zijn is het eerste wat ik doe op mijn verjaardag naar het graf van mijn ouders gaan en hun dit te gekke nieuws vertellen dat hun het eerste zijn die het mogen weten ik hoop dat ik dit allemaal mag mee maken op mijn verjaardag Ik wens jou ook heeeeeeel veel geluk
Nou, ik wens jou ook veel geluk en een dikke positieve test op je verjaardag! Op naar de februari mama's!
En ow ja nog even aan toevoegen mijn menstruatie is de laatste paar maanden altijd met beetjes bruin oud bloed en een heeeeeel klein beetje rood bloed er tussen maar nu heb ik 2 dagen geleden een heel klein vlekje bruin oud bloed verloren en dat was het maar, Ik ben 25 mei voor het eerst bij de gyn geweest en zij heeft met zo een speculum ofzo gekeken dat deed nog al zeer en een dag na dat hebben we geklust en de volgende ochtend had ik dat hele kleine vlekje nu ben ik bang dat het komt doordat er 1 dag eerder was gekeken met de speculum en dat toen we gingen klussen iets is mis gegaan en dat ik daarom e volgende dag een klein beetje bruin vlekje heb verloren maar denk je dat het mischien toch een innestelling kan zijn?
Wanneer ga je weer testen? als je ongi weg blijft? En ik hoop dat jij ook een hele vette 2de lijn krijgt Dat verdien je echt meid
ja het is zeker erg vooral als je ook te bang bent om te testen omdat je bang bent voor een nagtief uitslag. Dus door die angst hep ik wel gewoon iets meer geduld
Nee hoor. De vroige ronde bleef ik me tijdens de ongie nog zwanger voelen . Terwijl je dan al weet dat het niet zo is.