Waarom zie ik de reactie's niet (gelijk)

Discussie in 'Over deze site' gestart door Hummeltje 1, 1 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Vindt dit zeer storend.

Als ik in een topic reageer, en iemand anders reageert na mij kan ik via mijn laptop niet het bericht lezen.
    Als ik via het tabje "Directe links" en dan naar mijn berichten gaat zie ik dat er gereageerd is op het topic maar als ik vervolgens naar het topic gaat zie ik niet het bericht.

De enige manier om het bericht dan weer te lezen is via mijn telefoon.
    Ook blijf ik niet ingelogd staan, terwijl ik het wel aangevinkt heb.
    En als laatste. Als ik inlog geeft het scherm aan dat ik ingelogd ben, maar als hij vervolgens naar het forum schiet sta ik niet ingelogd.
    Ik moet dan eerst op het knopje forum klikken bovenin en vervolgens hopen dat ik wel ingelogd ben.

Hopelijk kan het beheer mij wat duidelijkheid geven over bovenstaande, of herkennen andere mensen mijn verhaal en hebben die wat tips??

2. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.277
    2.978
    113
    Beste Hummeltje 1,

Dat heeft met de instellingen van je laptop te maken. Je moet de cookies van Zwangerschapspagina.nl accepteren om ingelogd te blijven.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

3. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Ik moet altijd 2 keer de cookies accepteren anders krijg ik het inlog scherm niet te zien.
    Wanneer ik dat gedaan heb kan ik inloggen en dan gebeurd het geen wat ik eerder geschreven heb

4. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Heel bekend ;) hier zelfde probleem, ook al een hele tijd terug topic over geopend, moet aan mijn laptop liggen, cookies etc allemaal verwijderen, heeft hier niets geholpen.

Ik zit ook nog steeds met hezelfde (frustrerende) probleem.

Alleen blijf ik wel vaak ingelogd.

5. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Ik had op mijn laptop het verwijderen van webgeschiedenis zodra venster gesloten werd aanstaan. Dit zorgde voor mij voor nogal wat problemen. Kun je vinden bij internetopties.

6. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    oh jeeejjj herkenbaar, ik dacht dat het aan mijn laptop (nieuw) lag en werd er ook helemaal gek van. Idd op de tel is er niks aan de hand maar alleen op de laptop. Wat moet je nou precies doen om het te verhelpen??

7. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    bij mij is het nog steeds niet verholpen :( dus nog steeds geen idee wat je eraan kan doen om te verhelpen :(

Deel Deze Pagina