Ik wil graag als ik een paar weekjes verder ben wat mooie foto's laten maken van mij en mijn zwangere buik samen met mijn dochtertje van bijna 2. Maar omdat het best wel wat geld kost wil ik natuurlijk wel waar voor mijn geld. Ik ken verder niemand die dit heeft laten doen, dus ik hoop dat ik aan jullie advies kan vragen. Dus: Wie weet er een goede fotograaf regio Utrecht die dit soort foto's voor ons kan maken? (en die ook mee wil denken wat het mooist is?)
Waar ik goede ervaring mee heb, is My Studio in Laren, kijk maar op www.mystudio.nl Ik heb hier foto's van mijn dochtertje en van haar, mijn man en ik erop laten maken. Ze zijn heel mooi geworden. Heel basic, maar daar hou ik juist van, voor mij niet teveel tierelantijntjes. Ze maakt ook buikfoto's/zwangerschapsfoto's.
Ik heb goede ervaringen met Pauline Seij van Klikklak.nu Zij heeft ons huwelijk vastgelegd en het klikte heel goed. De foto's zijn ontzettend mooi geworden. Ze doet nog veel meer behalve huwelijken. Je kunt eens op haar site kijken.
Hoi, ik heb foto's laten maken in Woerden, echt heel mooi! Hij heeft speciale zwangerschapsfoto's www.fotkie.nl