hallo dames, afgelopen woensdag ben ik ongi geworden dus dacht nieuwe ronde in. maar nu heb ik sinds twee dagen ongeveer af en toe rare steekjes, dus dacht toch maar tempen om te kijken of t een goede ongi is geweest (heb een half jaar getemperatuurd dus weet ongeveer wat mn temp normaal gesproken doet) Dag 4: 36.9 (rond 10 uur ) nog heel licht bloedverlies over de dag Dag 5: 36.5 (rond 10 uur) eerst geen bloed, na wat inspanning spotting met bruin Dag 6: 36.7 (rond 9 uur) nog geen idee kwa spotting o.i.d ik neem aan dat ik gewoon mn menstruatie heb gehad maar ik vind mn temp zo raar hoog, behalve dag 5 want zit dus meestal rond 36.3/4 rond deze tijd in mn cyclus oh ja en normaal gesproken heb ik tot 5 bloed en dan nog 2 a 3 dagen bruin.. (geen spotting maar gewoon of bloed, of bruin en dan niks) vroeg me af of iemand deze temperaturen herkent en me beetje gerust kan stellen
Heb er geen ervaring mee, dus kan je er verder niets over zeggen. Ben wel benieuwd of je al een test hebt gedaan??
Nee heb nog geen test gedaan durf niet haha.. Omdat ik er half van overtuigd ben dat t negatief zal zijn
Meid dat is ook heel spannend! Ik snap dat je geen teleurstelling wilt hoor. Maar het is toch de enige kans op (meer) zekerheid. Heb je nog een kaartje bij FF?
ja maar dan staan alleen de temperaturen in die ik hier weer geef maar kan uitzoeken of ik een oud kaartje kan vinden zodat je kan zien wat mn temp normaal doet... of bedoel je t zo niet?
Over betrouwbaarheid: Sta je altijd zo laat op, dus ook toen je die tijd getemperatuurd had? Als het niet dezelfde tijd is dan komt het niet overeen namelijk. En de temp van 9 uur ligt te ver van die andere 2 af qua tijd. Verder: Er zijn genoeg mensen die pas 1 of enkele dagen na de ongi gaan zakken qua temp. Wellicht is dat bij jou nu ook zo.
ja heb even nagekeken voor zekerheid en ook in dat half jaar dat ik tempte en ik stond rond 9 uur op lag mn temp rond 36.4 en normaal had ik zelfs als twee uur verschil in zat nauwelijks een temperatuur verschil
ben even aan t uitproberen of n oud kaartje neer kan zetten http://www.fertilityfriend.com/ttc/chartgraph_module.php?d=2013-02-20&mode=a&ts=1370248703&u= als goed is, is deze van februari laatste maand dat echt getempt heb
Ja dat bedoelde ik inderdaad, ik ben vooral benieuwd naar je laatste cyclus. En 1 uur verschil in tempen is niet erg. Volgens een cursus die ik heb gehad moet dit niet uitmaken. Maar het kan zijn dat bij sommige mensen dit wel uitmaakt misschien, maar bij mij niet heb ik gemerkt. En ik denk bij jou ook niet zo te horen.
Ja deze kan ik goed zien, thanks! Het zijn mooie kaartjes. Bij je kaartje van februari schommelde je temp ook wat aan het begin. Dus het kan inderdaad zijn dat je temp binnen nu en een paar dagen weer stabieler wordt. Al hoop ik natuurlijk een zwangerschap voor je! En mocht het niet zo zijn, hoop ik dat het deze maand wel mag lukken
ja zal nog een paar dagen door tempen en dan zien we wel weer.. vind t nu alleen nog wel weer iets hoger dan normaal
Je temp is inderdaad ook hoger dan normaal. Irritant hé die onzekerheid?! Ik wens je veel succes meid!