rare temp na ongi

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door liesje88, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Moest vanochtend er vroeger uit, dus in kwart over 7 weer getempt : 36.5..
    Je zou dr een punthoofd van krijgen..

2. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Hier vanochtend om half zeven getempt omdat vl eruit was en ik naar wc moest ,en een behoorlijke steek in mn buik kreeg, toen 36.3
    Nog weer verder geslapen tot nu. En weer getempt 36.7..wat moet ik nu aanhouden?

3. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Als je altijd rond deze tijd tempt zou ik de tweede tijd aanhouden, dus die van 36.7.
    Maar is wel lastig met die onregelmatige tijden.

Kun je niet gewoon altijd vroeg tempen? en dan als je niet vroeg hoeft de wekker zetten, temperaturen en weer gaan slapen? Zo deed ik het in ieder geval altijd. heb je wel de meest betrouwbare temperaturen.

4. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Meestal krijg ik dan hoofdpijn, en denk dat t in t weekend vl er niet zo blij van word.
    Was mijn bedoeling om echt elke keer rond 9 uur te gaan tempen.. Mja miss moet ik t maar gewoon weer naast me neer leggen en mn slijm in de gaten houden voor een ei..

5. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Ik zou de eerste temp aanhouden van 36,3. Want bij de tweede ben je er uit geweest om te plassen, dus is eigenlijk onbetrouwbaar.

Ik denk dat je de hoop moet laten varen dat je misschien al zwanger bent hoe moeilijk misschien ook. Vaak zie je dat de temp tijdens ongi nog erg schommelt. En gisteren was je temp weer 36,5. Sorry meid, maar denk dan dat je echt alleen ongi bent. Maar ik hoop voor jou dat het binnenkort gauw raak zijn!!

6. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Dat is inderdaad wel handig om toch wat op regelmatige tijden te tempen ipv 2 uur of meer verschil.
    1 uur kan dan wel, maar denk dat bij langer verschil wel lastiger wordt om echt een betrouwbare temp te hebben en misschien ook om te kijken wanneer je eisprong komt/geweest is.

Maar ik snap ook wel dat je dat vervelend vind om er een wekker voor te zetten. Ik doe het zelf wel op die manier, omdat ik gewoon echt een betrouwbare temp wil hebben.

Wat je ook in je achterhoofd kunt houden als je er een keer vroeg uit geweest bent en je wilt toch op de andere dagen rond 9 uur blijven tempen: schrijf de temp wel op maar vermeld erbij dat het een afwijkende tijd is. Je moet die temp dan dus niet te serieus nemen.

Deel Deze Pagina