Vreemde kaart

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Matonneke, 4 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Hallo (meer) ervaren temperatuurders,

Sinds kort toch maar weer begonnen met temperaturen. Netjes elke ochtend rond het zelfde tijdstip. (hooguit 20 minuten verschil in)
    Niet ziek, geen gebroken nachten of wat voor gekkigheids dan ook.

Maar mijn temperatuur vliegt werkelijk waar alle kanten op.
    Wat moet ik hier nu van denken?
    Mijn cyclus is normaal 31/32 dagen.

(kaartje staat in mijn onderschrift)

Alvast bedankt voor het meekijken.

2. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16
    ziet er idd niet stabiel uit. heb je pcos?
    zo niet zou ik even langs de gyn gaan als dit zo aanblijft. die kan het beter beijken door bloedtesten en echo.

hoe lang ben je al bezig?

3. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Het kan ook zijn dat je thermometer niet goed werkt. Ik zou zeggen koop een nieuwe en kijk of het beter wordt.
    Het is idd niet echt een stabiele temp.

4. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Allereerst hartelijk bedankt voor de reacties.

Even wat achtergrond informatie!
    Ik ben morgen precies vier maandjes geleden bevallen van mijn derde kindje. Gelijk daarna kwam mijn oude cyclus weer op gang. 31 dagen. (was na mijn vorige bevallingen ook het geval)
    Vorige maand ben ik echter een week te vroeg begonnen te bloeden. Toen dacht ik in eerste instantie misschien nog aan een innesteling.
    Echter heb ik zes dagen lang enorm gebloed met hevige buikpijn. Naar de HAP geweest en die zei: Miskraam.
    zonder een positieve test of wat dan ook.

Thuis test bleef ook negatief.
    Geen stolsels of wat dan ook verloren.

In het verleden heb ik langer getempt en heb ik dit soort dingen nog nooit gezien. Ik heb ook twee eerdere miskramen gehad waarna mijn cyclus en ook temperatuur weer "normaal" was.

Nu ga ik er ook niet van uit dat ik vorige maand een miskraam heb gehad, maar het is toch vreemd.

Ik heb twee thermometers in huis en deze geven beide dezelfde uitslag. Eentje is geijkt met een ziekenhuisthermometer. :(

Lastig hoor om niet te weten wat er nu allemaal gaande is!!! :(

5. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16
    wat vervelend voor je zeg die onzekerheid.
    ik zou het dan nog even een cycl afwachten zodat je een duidelijk beeld krijgt. ook tijdens je ongy meten. als het dan nog zo onstabiel is zou ik zeker wel even langs de gyn gaan. ik zou ook niet weten hoe een temp en cycl is na een bevalling maar altijd het zekere van het onzekere nemen

6. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Slaapt je kleine goed door dan... . Of moet je nog regelmatig je bed uit?... Kan ook de temp beinvloeden...

Ik heb mijn temp tijd vervroegd, omdat ik merkte dat ik tussen 06.45 uur en 07.00 een "sprongetje" maakte en dat iets tijdverschil dan best veel uitmaakte.... Wellicht ook nog idee?

Over je bloeding... Welllicht is er toch nog iets blijven zitten (van bevalling) en heeft je lichaam even een zuivering gehouden....

7. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    De kleine Ayessa slaapt door van 19:30 tot 6:00 vandaar dat ik net daarvoor temp. Ik merk zeer zeker wel verschil als ik een uur later temp. Ze slaapt namelijk wel eens wat langer door en door mijn biologische klok temp ik dan wel op het "normale" tijdstip en doe het voor de fun een uurtje later nog eens dat scheelt meestal wel 0.2 graad.

Ik ben benieuwd wat de rest van mijn "cyclus" gaat doen. Elke ochtend weer spannend!

Het lichaam is een bijzonder ding maar soms snap ik er gewoon helemaal niks van.

Vandaag weer eens een zeer irritante pijn onder in mijn buik/liezen. Gisteren ook erg gevoelig toen we het samen "gezellig" hadden.
    :)

Deel Deze Pagina