Misschien een beetje een hele gekke vraag, maar ik kan het nu waarschijnlijk terug koppelen als het klopt. sinds 6 weken heb ik dus last van mijn stuitje zijn er meer zwangere dames die daar last van hebben? of ben ik weer zo'n apart geval
hoihoi, Je bedoelt een beurs gevoel onder in je rug (heiligbeen)? In dat geval herken ik de klacht die je beschrijft wel. Ik heb het bij al mijn zwangerschappen gehad, in het prille begin. Zeer vermoeiend maar het trekt ook weer weg. Succes met je zwangerschap en probeer te genieten.
Ik heb het ook. Heb last van mijn onderrug, maar ook echt bij mijn stuitje. Een best wel scherpe pijn.
Ja idd Veerr het zitten wordt er niet makkelijker van , mijn moeder vertelde dat zij dat had vnml na de bevallingen, dus daar kunnen we wellicht ook nog op wachten. ach het maakt mij niet uit, zolang de kleine maar blijft zitten waar hij/zij zit dan wil ik best last van mijn stuitje hebben
nou niet echt een beurs gevoel meer zoals Veerr beschrijft een scherpe pijn maar niet constant. fijn om te lezen dat het ook weer weg trekt... thnx voor je reactie
Dat zijn bekkenklachten, Je stuitje hoort bij je bekken... Ik heb het ook bij beide zwangerschappen (gehad).
zo nu en dan heb ik dat ook idd, dan schuif ik van ene bil naar andere bil volgende week 1ste echo zal eens vragen aan de Gyn hoe of wat.
Ja, ik heb het bij beide zwangerschappen gehad. Wow, wat kon dat pijn doen. Echt een scherpe pijn in mijn stuitje. Vooral als ik lang gezeten had. Dat betekende helaas dat ik heel veel last op mijn werk had (kantoorwerk). Met regelmatig lopen en savonds languit op de bank was het nog redelijk te doen. Nu heb ik het trouwens alleen nog als ik erg moe ben.