Kloppend hartje nog niet maar de gyn was positief en men zusje ook . Het blijft nog even spannend al weten we wel dat het op de juiste plaats zit Ron het hcg komt ook overeen met een kleine 5 weken
Wat fantastisch meid gefeliciteerd tante!! Samen zwanger met je zus hoe bijzonder. Hartje klopte denk nog niet he 5weekjes? Ben helemaal blij voor jullie!!
Wauw, hartje klopt idd nog niet zo vroeg, op vroegst bij 5+4, maar super super. Heb hele tijd meegelezen, wat een bijzonder verhaal zeg
We zijn blij !"! Alleen het feit al dat ze überhaupt zwanger is geraakt !!! Zijn positief en proberen ook positief te blijven denken . Het is on werkelijk . Mijn mama en papa worden 3 keer grootouders op een pa aar maand Ik en schoonzus 27 oktober uitgerekend Eb men zus haha geen idee vergete vragen . Maar goe paar maand later dus
wat super fijn zeg, hopen dat de beeb lekker blijft zitten, en groot en sterk mag worden! op naar de volgende echoooo met een kloppend hartjeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd allebij!
Gisteren heeft ze bloed geprikt en hcg wad heeeeel mooi gestegen !!! Dus super nieuws en we zijn alvast positief Ze is onder controle bij een proffesor voor risico zwangerschappen en dat stelt gerust . Ze heeft het ziekenhuis mogen verlaten maar moet wel meteen terug als er iets is of ze twijfelt .
Tot hiertoe goed , geen bloedverlies gehad , misselijk hcg mooi gestegen , 16 juliz echo !!! Ben benieuwd , ze kijkt er naar uit maar ook tegen op
spannend zeg!! en klinkt allemaal goed Krijg nog steeds kippenvel als ik het lees Duim voor haar en jou dat ze over paar daagjes mooie echo heeft
ik ga met haar mee dinsdag !! en als zij een goede echo heeft ( duimerdeduimduim) gaat zij met mij vrijdag mee naar de gyn !!
Wat heftig wat je zus doormaakt met de kanker. Wat een prachtig en verrassend nieuws dat ze zwanger is, wow! Gefeliciteerd voor haar en ook voor jou als aankomende tante.
Dank je wel , Ze heeft veel nood aan steun en heeft veel vragen , ze belt minimum 1 keer per dag en is ontzettend blij maar heeel bezorgd ook , ik hoop dat we dinsdag een mooi kloppend hartje zien bij haar gun het haar zo , het zal haar enige kindje zijn wat ze ooit kan krijgen . Hoop dus ook dat ze deze zwangerschap kan doorkolen , we hopen op 35 weken