ovulatietesten mei 2015 nog bruikbaar?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door me1989, 2 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. me1989

me1989 Fanatiek lid

29 dec 2013
    3.444
    1.199
    113
    Ik heb hier echt nog heeeeeel veel ovulatietesten liggen (dipsticks van zwanger en kids), alleen zie ik nu dat ze tot mei goed waren. Momenteel ben ik ongesteld en als mijn menstruatie over is gaan we voor een brusje. Zullen de testen het echt niet goed meer doen nu?

2. madelief123

11 nov 2015
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haaai,

Ik zou het niet doen, en gewoon een paar nieuwe halen.
    Vindt het altijd zo lastig omdat die datum er niet voor niks op staat..

3. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Zou het gewoon even uit proberen...

4. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    die datum staat er op omdat ze tot die tijd in elk geval goed moeten zijn. Ze zijn dus wel langer goed maar na deze datum is niet duidelijk hoe lang. Ik zou het dus proberen en bij twijfel nieuw halen

5. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw

dit dus. Een pak yoghurt is als die over datum is toch ook niet ineens spontaan compleet beschimmeld. Heb weleens yoghurt gegeten waarvan het pak pas een maand na de houdbaarheidsdatum geopend werd en niet bol stond. Smaakte prima!

Het is TEN MINSTE houdbaar tot. Dus sowieso tot aan die datum zijn ze goed daarna is het gewoon even opletten en rekening er mee houden dat de testen het MISSCHIEN niet meer goed kunnen doen.

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Als er geen timing van een vruchtbaarheidsbehandeling op de uitslag wordt gebaseerd, dan zou ik ze gewoon gebruiken. Maar ik denk dat er niks met de testen aan de hand is, het zijn geen etenswaren die beginnen te rotten of te schimmelen.

7. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Lieve dames bij yoghurt gaat het om voedingsbodem product op shampoo staat ook ee. Tht op! Maar dat is puur ivm verkoop! Shampoo gaat ook niet over datum net zo min als ovu teste.

8. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Dit dus!

Zo erg is het ook weer niet als ze niet meer blijken te werken. Maar ik denk persoonlijk dat het niet zoveel uitmaakt dat die datum verstreken is.

Deel Deze Pagina