Ik heb vanaf de 1e dag dat ik niet meer ongesteld was getest met ovulatie testen. Om te kijken waar nou mijn eisprong zit. En geen duidelijke testen gehad die er een beetje uitspringen allemaal hetzelfde (ene keer iets duidelijker dan andere keer) streepje. Nu heb ik vandaag dag 27 van mijn menstruatie cyclus ( normaal 31/32 dagen) een behoorlijke uitschieter nog net niet even donker als de controle streep maar wel een goede roze streep die net zo dik is. Het kan toch niet nu zijn dat ik mijn eisprong moet krijgen. Terwijl ik over 4/5 dagen ongesteld wordt. Kan het zijn dat het reageerd op een zwangerschapshormoon. ?? Dat ik mischien gewoon mijn piek niet op de ovulatie testen heb gehad Hopelijk kan iemand me een soort antwoord geven of heeft iemand iets gelijks meegemaakt
Ja wil ik ook zeker doen. Alleen hoef ik nog niet te plassen 😅 dus moet even wachten tot morgenochtend. Maarja ongeduldig he ! Was benieuwd of meerdere vrouwen ook zoiets hebben gehad. En wat daar de uitslag van zou zijn ( ik weet dat het voor mij dan niet zo hoeft te zijn)
er zit wel een maar aan. Hoelang ben je gestopt met anticonceptie? Mijn eerste ronde na stoppen met de pil had ik pas een eisprong op dag 23 terwijl voor ik aan de pil ging ik een cyclus had van 27 dagen. Bij mij was het toch echt gewoon een eisprong. De maand erna had ik de eisprong op dag 15 dus nu zal ik als het goed is op dag 28 ongesteld worden of met een beetje geluk al zwanger zijn. Als ik dan wel ongesteld wordt heb ik weer een cyclus van 27 gehad....hoop dat je zwanger bent hoor meis
Als je al zo vroeg bent begonne in de cyclus denk ik dat je eisprong nu eraan komt. Ik kreeg ook nooit echte positieve maar we sprong er eentje stond uit die donkerder was. En het klinkt of het bij jou ook zo is. Ik zou de volgende ronde eens sensitest extra gevoelig proberen (dipsticks). Hier krijg ik wel een echte knaller. De anderen (ook cb digitaal) kloppen niet bij mij. Soms zit er wel eens een afwijkende cyclus tussen. Hoe lang ben je al gestopt met A-C?
Het kan hier inderdaad twee kanten opgaan. Maar zoals al eerder is gezegd is het hierbij wel even belangrijk om te weten wanneer je gestopt bent met je anticonceptie. Ik had namelijk een cyclus van 23 voor ik m'n anticonceptie liet verwijderen. Ben ook meteen na de 1 bloeding na de verwijdering begonnen met de gevoelige dipsticks van sensitest en met temperaturen. Eigenlijk zodat ik een beetje inzicht in m'n cyclus zou krijgen en na hoeveel dagen m'n ei ongeveer komt. Ik heb ook geen extreme knal testen in mn handen gehad zoals anderen maar zeker wel testen met een donkerdere streep. En aan de hand daarvan en mn temp inderdaad m'n ei gevonden en zo een beetje vast kunnen stellen op wat voor cyclus ik uit zou komen en dat was 27. Tenminste daar ga ik vanuit, maar had dinsdag een positieve test in handen. Dus geen bevestiging, maar heb 14 dagen na m'n ei erbij opgeteld. Ik ben heel erg benieuwd na je test vanochtend en mocht die negatief zijn, zou ik het vanavond even extra gezellig maken
Ik ben al anderhalve jaar niet meer aan de pil. En afgelopen maart een miskraam na 9 weken gehad. En tot nu toe nog steeds niet gelukt. En een mooie regelmatige cyclus van ongveeer 32 dagen. Aangezien ik nu op dag 28 zit vandaag lijkt het me geen eisprong. Maar ja het lichaam doet rare dingen. Ik heb het zeker even gezellig gemaakt gisteren avond. ( vanochtend negatief getest met zwangerschapstest maar dat kan natuurlijk ook omdat het te vroeg is.) Ik snap er niets meer van ahahaha. Denk maar gewoon lekker afwachten tot ik ongesteld word en het maar gewoon erg gezellig houden deze dagen 😆
kan idd dat je te vroeg was met de zwangerschapstest, maar ik zie hier regelmatig een topic voorbij komen dat iemand zijn cyclus ineens zonder reden 1x langer is door een verlate eisprong. Dit kan gewoon een keer gebeuren. Hoe frustrerend dat ook is....mocht je nou niet ongesteld worden of positief testen dan zou ik gewoon 16 dagen optellen wanneer je de positieve ovutest had. Dan heb je je nieuwe NOD te pakken ongeveer
Inmiddels 10 dagen verder ( dag 37) en nog geen menstruatie ☺☺ mischien toch maar een zwangerschapstestje er tegen aan gooien ! Heb wel wat symptonen Pijne borsten Misselijk met vlagen S'avonds harde buik Pijne benen Emotioneel Kan nog wel even doorgaan. Straks al de winkels open zijn test halen. Heb mijn 1e ochtend urine opgevangen vanochtend
Je zit nu 8 dpo dat is wel vroeg hoor om te testen. Na een positieve ovulatietest springt je eitje binnen 24 tot 48 uur dus voor de zekerheid neem je 2 dagen na de positieve ovulatietest en de dag daarna is 1 dpo. Dan kom je dus uit op vandaag 8 dpo....ik zou zelf dan nog even wachten met testen, maar ik hoop natuurlijk dat als je test je al een duidelijk roze streepje krijgt. Al is die kans wel wat klein op 8 dpo
Met blote oog lijkt die blauwer. Of zie ik iets wat er niet is. Dinsdag ochtend maar weer testen.. Hopelijk weer raak na de miskraam maart 2015
Ze bedoelt dat je de test open moet maken. Ik zie daar alleen het nut niet van in aangezien je niks ziet in het venster.
Ik zie ook niks helaas. En in de gebruiksaanwijzing staat ook niet dat je de test moet open maken bij twijfel dus gewoon dicht laten en over een paar dagen weer testen. Succes!