Graag even meekijken naar testen na curretage

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lola1986, 13 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1986

Lola1986 Actief lid

8 okt 2016
    247
    2
    18
    Vandaag is het 3 weken geleden dat ik een curretage heb gehad. Ik was toen 12 weken zwanger 😢

Vorige week 6 januari heb ik een zwangerschapstest gedaan om te kijken of het HCG al afneemt. Er kwam toen nog een behoorlijk duidelijke 2e streep in beeld. Vandaag weer een test gedaan en het 2e streepje is gelukkig veel minder zichtbaar.

Ik had nog 1 ovulatietest liggen en deed die ook maar. Ik ben benieuwd (en hoop vooral) dat mijn cyclus snel weer normaal wordt.
    De ovulatie test laat ook een donkere streep zien. Nog niet zo donker als de test streep.

Mijn vraag aan jullie: zou ik richting mijn eisprong gaan of slaat de ovulatietest positief uit vanwege het restje hcg?
    En voor de meiden die nu een zwangerschapstest doen en een soortgelijk streepje hebben als op mijn test: hebben jullie (of willen jullie) eens een ovulatietest doen om te kijken wat die nu aangeeft?

Bedankt vast

2. Johanna1986

Johanna1986 Niet meer actief

Als ik het zo dan zeg ik een rest hcg omdat de test van vandaag een stuk vager is.. En ovulatie test kan natuurlijk ook reageren op een restje hcg. Dus ik denk dat het nog van je vorige zwangerschap is.

3. Sjors84

Sjors84 Niet meer actief

Ik heb 3 weken na mijn miskraam ook ovulatie testen gedaan...en die waren even donker als die van jou, alle 7 ;) (elke dag 1)
    Dus denk dat het nog een restje hcg is. Ovu testen reageren volgens mij gevoeliger dan de zwangerschapstesten. Mssn volgende week nog een keer testen met een zwangerschapstest, kijken of die nog verder afgelopen is.

4. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Je kan er niet zoveel over zeggen eigenlijk...

Het kan best dat het reageert op je hcg wat nog in je bloed zit. Maar het kan ook dat er een eisprong komt. Je ovulatietest is nog niet positief.
    Het is afwachten. Je kan doortesten met de ovulatietesten en dan volgende week weer een zwangerschapstest doen om te kijken of deze helemaal wit is.

5. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Een ovulatietest kan reageren op hcg dus die kan je niet vertrouwen.
    Ik denk dat je nog eventjes geduld moet hebben helaas.
    Je testen lopen wel goed af in ieder geval. Zou volgende week nog een zwangerschapstest doen. Best kans dat ie dan wit is.

Sterkte nog!

Deel Deze Pagina