Ohh meiden sorry sorry!!! Helemaal vergeten reactie te plaatsen. Nou kwam dus die middag thuis dacht ff nog op mijn test kijken. Raad nooit wat?? 1 streep hihi Die andere was gevlogen, volgende ochtend toch nog ff test gedaan maar Indd ook negatief. Weet je das zo raar, mijn dochter is pas 3,5 maand. En ik weet dat het verstandiger is gewoon nog ff te wachten. Gewoon praktische redenen. Maar toch zich zwanger worden weer zo in mijn hoofd waarom??? Ik denk dat ik alles bij elkaar zo lang zwanger ben geweest en ik mis het heel erg. Maar dan denk ik soms waar het me nu om gaat? Zwanger zijn of echt nog een kindje erbij? Hebben jullie al kinderen ? En hoeveel tijd zat er bij jullie tussen? Liefs x
hier ook twee snel op elkaar, maar ik vond het zwaarder dan ik achteraf had ingeschat. Ik werd zwanger van de tweede toen de eerste 8 maanden was. En toen de tweede er net was, zat de eerste in de 'ik-kan-net-lopen-en-wil-alles-ontdekken-fase'. heel lastig vond ik als je dan nog 8/9 voedingen per dag hebt en je aandacht ontzettend goed moet verdelen. Ook de eerste was snachts nog vaak wakker en de tweede natuurlijk ook voor alle voedingen. Zwaar dus! ik ben nu ontzettend gelukkig met ze hoor, maar als ik het achteraf had geweten had ik iets langer gewacht het voordeel is wel dat ze veel samen spelen, en altijd elkaar hebben later.. Nadeel is dat ze ontzettend veel concurrentie hebben omdat ze niet veel schelen. dus soms ontzettende ruzies die de hele dag aanhouden. Ik denk gewoon dat je je gevoel moet volgen , en een beetje van je verstand erin moet mengen. Door je hormonen is je lijf misschien nog een beetje ingesteld op de zwangerschap. Ik kan me nu niet meer voorstellen waarom ik toen weer zo snel zwanger wilde worden. Volgens mij is dat echt moeder natuur die dat doet Die van mij zijn nu inmiddels drie en vier en het wordt nu pas iets makkelijker