Rare test?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door bdotsie, 8 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Hoi allemaal,

Een dikke 2 maanden geleden (bijna 3) heb ik een prachtig zoontje op de wereld gezet. Daarna ben ik aan de pil gegaan. Ik geef kv dus kon direct de pil nemen. Ik neem die iedere ochtend trouw in, altijd rond dezelfde tijdstip. Woensdagochtend heb ik de laatste pil genomen, nu nog niet ongesteld. Normaal ben ik donderdagavond dan ongesteld, heb ook niet echt het gevoel dat ik ongesteld moet worden, wel een beetje een zeurderig gevoel maar vooral wat zwangerschapsklachten. Gisteren middag een test gedaan, die was echt negatief dus vanaochtend maar weer getest maar dat klopt ook niet helemaal denk ik. Zie foto.
    Wat denken jullie hiervan?

2. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
    Hoi,

Deze test is niet goed doorgelopen, dus je kunt er niet veel mee, eventueel een paar druppels water erop doen, of een nieuwe. Spannend hoor...

3. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    België Arendonk
    Zo is het nu met een paar druppeltjes water. Straks ga ik achter een nieuwe test en dan morgenvroeg maar weer opnieuw testen als ik dan nog niet ongesteld ben.

4. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Hoeveel urine heb je er in gedaan?

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Een nieuwe test doen.Desnoods ander merk.

Hier kun je niks mee. Foutieve test en dus als negatief beschouwen.

6. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    België Arendonk
    Pffff wat een onzekerheid allemaal. Als subiet de kleine wakker is en heeft gegeten zullen we eens in den auto springen en achter nen andere test gaan.

Mams1: doordat ik ongeduldig was heb ik op het staafje geplast waar je urine moet druppen ipv het eerst op te vangen en maar enkele druppeltjes te gebruiken. Dus een beetje teveel gebruikt en door mijn ongeduld moet ik nu nog langer wachten op antwoord :(

7. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Haha nee dat werkt bij deze test niet
    Hopelijk kan je snel nieuwe doen!

8. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ohhh wat lees ik nu??????

Maar terug naar je vraag, inderdaad nieuwe test halen en 3 druppels urine gebruiken.
    Succes x

9. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    België Arendonk
    Onzekerheid is weg. Juist zijn de menstruaties doorgebroken. Toch wel opgelucht want het is nu veel te vroeg.

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Negatief!
    Gewoon een nieuwe doen.

Deel Deze Pagina