zwanger of niet?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by misty22, Jun 13, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. misty22

misty22 Nieuw lid

Jun 13, 2014
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

vrijdag moest ik ongesteld worden. nu heb ik zaterdag een heel klein beetje bloed verloren en daarna helemaal niks meer. dus heb vanochtend een test gedaan, normaal zijn mijn testen echt helemaal compleet wit als ik niet zwanger ben.

heb deze test na 5 min afgelezen en was ook gewoon weer wit. maar ben daarna direct weggegaan en toen ik thuis kwam eind van de ochtend, zat er wel een streep het is niet roze ofzo.. dus denk een indroogstreep? maar zelfs die komt normaal niet ookal laat ik me test de hele dag liggen, had gelezen dat een indroogstroop weggaat met water dus heb er ook water overheen gedaan maar de streep zit er nog, normaal na 8 uur nog geen streep dus vond ik het een beetje raar dat er nu wel iets zit wat denken jullie?

Attached Files:

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Als het niet roze is, zoals je zelf schrijft, is het niet geldig.

Helemaal niet als je deze nu gaat aflezen of pas aan het einde van de ochtend.

Er zit een maximale afleestijd op de testen.

Deze test is dus helaas negatief.

En tja, het kan helaas, dat je voorheen nooit iets zag, maar het wil wel eens voorkomen dat er na afleestijd iets gaat verschijnen wat niks te betekenen heeft.
    Vandaar ook de maximale afleestijd!

3. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    had ooit een hele mooie positieve test na afleestijd, maar was zo fout als maar kan :) echt die afleestijd aanhouden, anders kun je aardig gefopt worden ;)

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik zie hier geen 2de streep in!

5. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

Mar 5, 2014
    1,187
    3