Hoi allemaal, Ben deze maand weer eens begonnen met ovulatietesten, tijdens mijn verwachte eisprong elke dag 2 keer getest maar had steeds witte testen. Eisprong gemist dacht ik, nu voelde ik me gister beetje raar en had veel slijm waar je draden mee kon trekken dus ik dacht ik test nog een keer. Een lichte streep en nu net een donkerdere streep. Kan het zijn dat je richting je menstruatie ook positief kan testen voor je ovulatie of is mijn ovulatie echt zo laat?! Had eigenlijk verwacht over 6 dagen ongesteld te worden dus moet ff omschakelen! Tot hoelang na een positieve test heeft het nog 'zin' om seks te hebben, vriendlief is helaas tot eind van de dag aan het werk Zie bijlage voor de testen, misschien kunnen jullie kijken of hij nog donkerder zou moeten? Bedankt alvast. Groetjes van een nerveuze tester
lijkt me positief, ikzelf heb ook het bekende vruchtbare slijm voor mijn eisprong. Veel plezier en hopelijk over 14 dagen een positieve zw.test!
Pff wat spannend allemaal he, had mezelf al afgeschreven voor deze maand. Nu toch nog een kans! Staan verschillende dingen over hoelang het nog 'zin'heeft te vrijen na positieve test als je graag zwanger zou willen worden. Eerst maar eens vandaag wachten tot mn vriend thuiskomt
haha ja dat lijkt me sowieso erg handig maarre zeker heel spannend! Ja vind ik ook verschillende dingen over, de meest voorkomende is dacht ik dat een eicel tot 12 uur na de echte eisprong bevruchtbaar is. En de snelste zaadjes er ongeveer 40 minuten over doen om op de juiste plek te komen. Ik denk dat het gezellig maken sowieso nog zin kan hebben. Have fun.
Ik had op 5 sept zo'n test. En nu op 10 sept weer twee van zulke testen. (Cd 24) . Ik heb alleen geen vruchtbaar slijm ( gister avond wel iets, en een opgezette buik ) denk dat we voor de zekerheid het toch gezellig moeten maken vanavond !! Succes