Ik heb zojuist meer dan 1000 foto's laten afdrukken, maar ik heb geen idee wat ik er allemaal mee kan doen. Iemand tips,suggesties of ideeën?
Ik heb zo'n barok staande spiegel, die was kapot dus spiegel eruit gehaald en daar collage foto's in gedaan. Verder een plank op de muur boven het bed en daar allemaal foto's op. In de keuken twee planken met foto's Ik zeg mogelijkheden genoeg!
Fotoboek maken? Ik maak elk jaar online een fotoboek van mn dochter. Erg leuk en blader ze ook af en toe nog door enzo.
Wij hebben de overloop helemaal vol hangen met fotolijsten. En ik denk erover het trapgat ook nog vol te hangen Verder houd ik een fotoalbum bij, maar dat doe ik al jaren niet meer met losse foto's. Dat is toch wel erg veel werk en de foto's uit mijn kinderalbums laten bijna allemaal los, dus die plakkertjes zijn ook niet echt ideaal. Dus ik laat de foto's nu afdrukken op losse fotobladen die ik in een map stop.
Ik wil binnekort ook heel veel foto's af gaan drukken. Daarmee gaan we een muur vullen met allerlei verschillende kleine lijstjes die we hebben opgespaard. Ook wil ik een scrapbook gaan maken ermee.
Niet afdrukken, want ik ga echt geen duizenden foto's inplakken. Sinds onze meid is geboren, hebben we meer dan 9000 foto's gemaakt. Ik zou ook niet weten waar we vervolgens de foto-albums weer moeten laten. Ik brand de foto's op twee cd-roms en ze staan opgeslagen op twee computers. Afdrukken doe ik alleen als ik er een bestemming voor heb: albumpje voor mijn oma, of een lijst thuis.
Die 1000 zijn toch niet allemaal van afgelopen maand? Maar ehm, ik druk alleen de foto's af die ik in een album wil hebben, of aan een oma of wie dan ook geef. Het is mij te duur om alle gemaakte foto's af te drukken. Ik heb op mijn computer mappen per maand staan en dan kies is maximaal 10 foto's per maand
Vind het wel grappig dat je ze laat afdrukken terwijl je niet weet wat je er mee wilt. Ik druk alle (gelukte) foto's af, hou ervan! Eva heeft al twee albums vol. Daarnaast druk ik foto's af voor in lijstjes, bezig een fotomuur te maken, maar eerst genoeg verzamelen.
ik heb het niet laten afdrukken maar heb het zelf gescrapt maar dan digitaal ook wel digi scrap genoemd en dan laat ik dan in 1x afdrukken als boek http://www.mcdid.nl/wp-content/uploads/2012/10/digiscrappen-twee.png beetje als dat zeg maar.
Wat leuk! Heb ik nog nooit zo gezien! Zelf absoluut geen geduld om het met de hand te doen, dus ben heeeeel nieuwschierig waar je dit zo hebt gedaan!
via photoshop kan dat , maar ook wel via andere photoshop progammas Digiscrap Digitaal scrappen daar kun je heel veel info vinden ook om gratis dingen te downloaden zodat je alles in elkaar kan zetten.
en het grote voordeel: het kan via de pc op laptop dus geen fotos hoeven afdrukken en geen knip en plak troep op je tafel haha. en je kun alles heel gemakkelijk weer ongedaan maken als je per ongeluk iets verkeerds hebt gedaan
Wij maken er fotoboeken van (digitaal via Albelli of HEMA). Wel per onderwerp, dus per vakantie enzo. Wil ook graag een fotoboek maken van / voor onze zoon als hij 1jaar is. Daarna misschien wel per jaar of om de paar jaar Ik kijk mijn fotoboeken ook nog wel eens door, dus ze liggen niet te verstoffen.