Weightwatchers

Discussie in 'De lounge' gestart door Caruli, 26 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hoi meiden
    Ik wil graag afvallen, moet afvallen.
    Nu heb ik gekeken bij de weightwatcher maar dat is zo duur..
    Wilde het boodschappenboekje enzo, nu kun je online een pakket kopen om te starten maar dat kost 105€
    Helaas heb ik daar het geld niet voor.

Weten jullie hoe ik toch evt op een goedkopere manier aan de info kan komen?
    Hoor zoveel goede verhalen..

Heb al op MP gekeken maar er is er maar 1 te koop en moet bieden en is ver weg.. Durf niet zo goed via MP te kopen met vooraf betalen..:)

2. Papaver

Papaver Niet meer actief

Hoi! Je kunt je op het web al heel veel orienteren. wijvallenaf.nl geeft heel veel info over het WW dieet (inclusief puntenlijsten en calculators). Ook is er gratis op de WW website al heel veel te vinden m.b.t. recepten etc. As je ervoor betaalt krijg je natuurlijk wel extra dingen, maar als je e.e.a. slim aanpakt kom je gratis al een héél eind.

Veel succes met afvallen! :)

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Thanks, zal eens gaan snuffelen.
    Ben er nog niet zo in thuis..
    Het enige dat ik weet is dat ik te weinig eet en daarom weinig verbrand.
    En moet meer eten om het verbrandingsproces in werking te brengen/ houden zeggen ze.
    Maar weet zelf niet zo goed wat nu wel en niet goed is, behalve snoep enzo dan he ;)

4. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik doe ook weightwatchers, maar je kan ook gewoon beginnen met die cursus en online in 1. Dat kost je 39 euro per maand en dan krijg je sowieso iedere week boekjes met handige tips en recepten. Dus zo veel hoeft het niet te kosten ;)
    Op de site staat ook heel veel informatie.
    Ik vind het zelf een ideale way of life en je eet gezond, hoeft geen aparte menu's in elkaar te flansen dus dat scheelt weer in de kosten.
    Ik ben nu dik 7 kilo kwijt en ben er heel blij mee.

5. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Misschien kun je langs een dietist? Die kan je ook al heel veel info geven en in de meeste aanvullende verzekeringen wordt het nog steeds vergoed.

Heb je trouwens al in de bieb gekeken voor de boeken? Dan kun evt de relevante delen gewoon kopieren.

Deel Deze Pagina