Hoe moet ik nu tellen......

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sancho, 31 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sancho

sancho Actief lid

13 apr 2006
    391
    0
    0
    Hey, meiden,

Ben 26 sept gecurreteerd en zojuist zijn de :evil: :evil: weer gearriveerd. Dus deze cyclus was 36 dagen vanaf curretage geteld.

Kan ik het beste gewoon weer van 28 dagen uit gaan?

Was in eerste ronde na de pil zwanger (dit ishelaas misgegaan) Toch wel erg raar weer de :evil: :evil: te zien, word er ook weer verdrietig van :cry: beetje dubbel gevoel . Ben ook blij dat de boel weer op orde is.

Dus geen idee hoe mijn cyclus is.

Iemand advies misschien?

veel liefs sancho

2. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Hoi Sancho,

sinds mijn mk heb ik een hele onregelmatige cyclus. Dit is echter niet bij iedereen zo. Wacht deze ronde geduldig af. Wil je rekenen pak dan het gemiddelde.. zo'n 32 dagen. Alles wat dan eerder is zie je vanzelf, en mocht het langer duren hoef je je niet te snel onzeker te voelen of je wel of niet zwanger bent. ;)

sterkte

3. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Echt advies kan ik je niet geven, alleen vertellen wat ik heb gedaan na de mk om m'n cyclus een beetje te begrijpen.
    Ik ben gewoon met ovulatie-testen begonnen net zo lang tot ik een positieve had...en die had ik op dag 18 ofzo.
    Ook ben ik begonnen met tempen om een ei te traceren/checken of cyclus weer aan t herstellen was.

Succes!

Mirre

4. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Lieve Sancho,

Hopelijk gaat het weer een beetje met je.
    Ik zou je, net als Mirre aanraden elke ochtend te gaan tempen.
    Dit geeft meestal een duidelijk beeld van je cyclus op papier.
    Ik heb in de derde ronde getempt en toen was het gelijk raak.
    Ik duim voor je!

Groetjes,
    Velobabe

Ik zou trouwens uitgaan van je langste cyclus en ivm je eisprong ook rekening houden met je kortere cyclus en... veel klussen ;)

Deel Deze Pagina