Ik heb een onregelmatige, lange cyclus. Sinds een paar dagen ben ik enorm moe, misselijk en duizelig. Daarom heb ik gistermiddag een kv2v5 test gedaan. Als ik heel goed tuur zie ik een soort schaduwstreepje, maar het is zo licht dat het best mijn verbeelding kan zijn. Hoeveel dagen zou ik moeten wachten met opnieuw testen voor er een echt zichtbaar streepje zou komen? 2 Of meer?
Ik zou over 2 dagen doen, als je zwanger bent verdubbeld hcg om de twee dagen dus zou je dan een duidelijker streepje moeten zien.. Ikzelf heb makkelijk praten, ik zou geen twee dagen kunnen wachten
Over 2 dagen zou morgenvroeg al zijn, dat red ik wel. Ik ben alleen bang dat het nog steeds zo'n vaag streepje zou zijn, mocht die van gisteren echt positief zijn.
Normaal na 2 dagen zou hij duidelijker moeten zijn, al is het maar een klein beetje, zou je normaal best moeten zien als je ze naast/onder elkaar legt
Ja, negatief. Terwijl ik me juist weer misselijk begon te voelen. Ik zit nu op dag 43, volgende week doe ik eventueel wel weer een test. Bedankt voor de belangstelling .