Esmay heeft met het warme weer last gehad van bultjes op de rug, ik dacht dat dat kwam door de warmte en dat het dus warmte bultjes waren! Maar nu heeft ze weer bultjes op de rug en zo warm is het niet meer.... Wat zou het kunnen zijn iemand enig idee? Het is alleen op de rug en het lijken hele kleine puistjes! Hier een foto al is het niet zo heel duidelijk te zien!
Die kleine van mij heeft het ook, op haar buikje een beetje, en op haar rugje,en in haar nekje. Ik denk zelf dat het van het zweten komt, ze zijn nu weer langzaam aan het wegtrekken.
Oh en iets boven haar luier heeft ze 2 wat grotere bulten zitten, het ziet er een beetje uit als muggenbulten maar dat kan bijna niet lijkt me aangezien ze altijd een romper draagt of steken die beesten daar doorheen?
Kunnen het toch geen zweetbultjes zijn??? Het is wel neit zo heel erg warm maar als je je kleine veel vast heb kan het ook een beetje broeierig worden dus misschien toch zweetbultjes. Kan ook zijn dat ze misschien uitslag heeft van wasmiddel ofzo?!?! Ik zeg maar wat hoor... heb nog geen kleine maar ik wou toch ff reageren! Hoop dat het snel weg zal trekken!
Jahoor, door een romper steken die rotbeesten gewoon heen, zelfs door een slaapzakje :x Ik denk ook echt dat het zweetbultjes zijn hoor, die kleine van mij heeft precies hetzelfde!
Oh nou ja dan zijn het misschien toch zweetbultjes Al heb ik niet het idee dat ze erg gezweet heeft ofzo.... Door het wasmiddel kan het niet komen aangezien we vanaf haar geboorte met hetzelfde wasmiddel wassen en ze er nog nooit last van heeft gehad!
Mijn vriendin heeft een kleine en ik was eens een dagje bij haar en ik had heel de tijd de kleine hetzelfde vast. Ik had hem op schoot, gezicht naar me toe en dan mijn handen onder zijn oksels. Mijn duimen zeg maar aan de voorkant van hem en de rest aan de achterkant. Omdat ik hem zo vast had heel de tijd, begon dat een beetje te broeien en toen we naar CB gingen voor prikjes hadden we hem uitgekleed en ineens had hij dus ook van die bultjes... Het was net uitslag! Die mevrouw van het CB vertelde dat dit kon komen doordat ik hem dus heel de tijd op dezelfde manier had vastgehouden maar dat we het voor de zekerheid even aan moesten kijken... Het was later ook gewoon weer weg. Pfoe wat een verhaal sorry...
Deze "uitslag" krijgt mijn zoontje al van een kraagje aan een poloshirt. Als het echt warm is heeft hij het over zijn hele lijfje. Meestal is het smorgens weer minder.