ik ben nu 12-10 dagen na mijn ovulatie en ik voel van alles! eergisteren mijn avondmaal er uit gegooit en gister avond na het warm eten weer kokhalzen maar het is binnen gebleven.. verder ben ik niet misselijk en kan gewoon alles eten behalve mijn warm eten.. ook mijn boobies doen zeer en mijn tepels.. ik had door clomid 150mg opgewekt 2 eiblaasjes van gelijke grote dus waarschijnlijk allebei gingen springen. ook heb ik het warm poeh! maar geen koorts wel dikke rooie wangen! iemand ook zoiets gehad?? en bij hoeveel mensen die 2 eitjes hebben die springen word het daadwerkelijk een tweeling?? alvast bedankt
haha durf niet zo goed.. bang dat ie negatief is en ja dan zeg ik tegen me zelf zie je wel veel te vroeg ik denk dat er niks anders op zit dan wachten.. ik heb woensdag progesteron geprikt krijg ik maandag de uitslag van.. tjaa dan kan ik ook testen haha bedankt voor je reactie
hoi riejanthuuh, ik vroeg mij of je al weet of je zwanger bent? ikvlas laatst ergens dat je volgens mij per cyclus 20% kans hebt om zwanger te raken, dus misschien met 2 eitjes 40%? gr kwiebeltje
@kwiebeltje Ik zit nog op het wachtbankje.. Dinsdag de uitslag van progesteron gekregen en sie was positief dus mijn eisorong(en) zijn goed gegaan.. Wanneer precies kon ze niet zeggn dus het is afwachten.. gister heb ik negatiefeeteset.. Misschien te vroeg.. vrijda nog maar even een testje wagen denk ik.. Ben nog steeds niet ongi en men boobs staan op springen dus wie weet haha Als het nu niet gelukt is moet ik vrijdag heen om te tekenen om te kunnen spuiten.. Liefs Riejanne