Ik blijf zo ontzettend onzeker....

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Tamara31, 8 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamara31

Tamara31 Lid

26 jan 2010
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Meiden,

Na een hele poos ben ik eindelijk zwanger! Super natuurlijk maar ik ben zo onzeker....
    Ik heb bijna 2 weken geleden een echo gekregen (net 6 weken zwanger) omdat ik bloedverlies had. Enorm schrikken natuurlijk maar op de echo bleek het hartje goed te kloppen. Wat een opluchting. Nu krijg ik komende woensdag weer een echo maar ik maak me zo ontzettend druk of het nog wel goed zit. Ik heb voor ik zwanger was van mijn dochter (nu bijna 3 ) een miskraam gehad met 9 weken. Toen heb ik ook een hartje zien kloppen en de echo daaropvolgend was het hartje gestopt met kloppen....
    Mensen om mij heen zeggen dat ik moet genieten. Dat wil ik natuurlijk ook maar ben zo onzeker. Ook mijn man weet niet zo goed hoe hij hier mee om moet gaan.
    Weet nu al dat ik dinsdagnacht waarschijnlijk geen oog dicht doe.
    Wanneer kan ik nu eens gaan genieten?? Als het woensdag goed is,ben ik bang dat ik toch weer onzeker blijf tot de 12 weken echo. Tja, zo kun je natuurlijk doorgaan en jezelf druk lopen maken....
    Wie heeft tips voor me of heeft dit zelf ook????

Liefs,
    Tamara

2. lisje20

lisje20 Actief lid

28 mrt 2008
    121
    0
    0
    almere
    ik vind het heel normaal hoor ik heb dit ook gehad tot ongeveer 13 weken en zelfs daarna vond ik het nog spannend als ik een echo kreeg om te kijken of alles nog wel goed zat denk dat veel vrouwen dit wel hebben hoor maar je moet idd gewoon proberen zo min mogelijk er over na te denken;)ook al is dat soms moeilijk maar lopen stressen is al helemaal niet goed

nou s6 verder en hoop dat alles goed komt:D

groetjes melissa

Deel Deze Pagina