11 februari 1e afspraak gyn na 5 mk's, wat staat er te gebeuren?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Starlady, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    Ik heb a.s. donderdag mijn 1e afspraak bij de gyn, na 6 zwangerschappen waarvan 1 voldragen (onze dochter).

Is deze afspraak enkele een 1e intake of hoe gaat t in zijn werk?

2. Trees

Trees Niet meer actief

Ik vond het hele onderzoek weinig voor stellen. Ze maakte een echo om te kijken of er baarmoederafwijkingen zijn en ze prikken bloed bij zowel jou als je partner. Geloof dat het ongeveer 12 buisjes waren bij mij en bij mijn partner twee buisjes. Ook een gesprek over je voorgeschiedenis en of er bepaalde afwijkingen in de families voorkomen. Dit alles meteen het eerste gesprek en later nog een gesprek met de uitslagen.

Ik heb later nog een waterecho gehad, maar een waterecho of hysteroscopie is niet in elk ziekenhuis protocol bij onderzoek naar herhaalde miskramen.

Uiteindelijk heb ik zelf veel meer onderzoeken gehad, maar dat komt dat we voor een second en later zelfs nog een third opinion zijn gegaan met een uitstapje naar een immunoloog. Pas toen is er bij ons een oorzaak gevonden. Overigens en dat zal de gynaecoloog ook wel vertellen is de kans groot dat ze niks vinden. Ze zijn helaas nog niet erg ver op dit gebied en al helemaal niet in Nederland.

Veel succes donderdag!

Deel Deze Pagina