Waarom? Moet een kip hier misschien wel uren in een studio voor zijn, allemaal lampen, stress.. Nee ik vindt dat dit niet kan
Ik vind deze ook walgelijk! toen ik hem voor het eerst zag dacht ik ook wow die arme kippen het gaat ook nergens over, domme reclame :x
Ik vind het ook een leuke reclame en denk ook niet echt dat de kippen gemarteld worden hiervoor of iets
Ga dan een mailtje sturen of ze veel te lijden hebben gehad. Kippen doen dat makkelijk hoor, met dat koppie. Buiten dat kun je met de computer ook een hoop bereiken. Grappige reclame. Eindelijk niet die potserige auto's in beeld, die misschien wel uuuuuren over de weg moeten rijden...
Denk dat die kippen in de Mercedes in hun hele leven meer ruimte hebben gehad dan in een (scharrel)kippenhok
ja joh te erg voor woorden De kippen zien er erg slecht uit en ze worden ook nog eens met handschoenen opgepakt. En je ziet duidelijk dat ze heel wild heen en weer geschud worden terwijl hun koppie met een draadje op de plek worden gehouden Denk dat deze kippen een stuk beter leven hebben dan menig kip hier op deze aardkloot.
Hier wordt er iets met een kip gedaan waar hij niet voor bedoeld is. Kom op zeg. Dieren zouden hier naar mijn mening niet voor gebruikt mogen worden