grappig, nooit geweten...net opgezocht en idd de engelsen hebben raider gewijzigd in twix. wist ook niet dat het oorspronkelijk in ned werd geproduceerd...leuke weetjes
M&M's smelt in je mond niet in je hand. Nou van het weeknen had ik toch echt een regenboog aan kleur op mijn vingers. Klinisch getest en dan kijk je onderin in het beeld bij 20 vrouwen???
Weer een! De Hoewaawee Essent telefoon... Heeft dus niets met dat energiebedrijf te maken. Want alhoewel ze 'essent' zeggen, staat er 'ascend'...
Ik heb een Huawei en na uitgebreide navraag 'geleerd' dat het uitgesproken dient te worden als : Huwaai (eigenlijk CHuwaai geloof ik), en die reclame zegt dus stug hoe-a-waai
Ik vind die bertolli reclame verschrikkelijk... Toen fransesca alleen maar zonen kreeg kon ze niemand het familie recept door geven dus gaf ze het aan bertolli.... Wtf! Sinds wanneer kunnen mannen niet koken, en dan nog.... Erger me daar zoooo aan 😁
Oh en zalando reclames met lieke van lexmond... Hoe weet die bezorger in hemelsnaam wat lieke besteld heeft Ik zou die bezorger niet willen hebben die in mijn dozen snuffelt 😁 en trouwens de mijne worden altijd door een PostNL of DHL bezorgd
Ik vind de reclame van Zalando best beledigend (die waar zij in een restaurant zit met haar vriendinnen) Zo van het kan natuurlijk niet dat Lieke van Lexmond valt op een 'lelijke' man