innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ram1978, 13 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ram1978

Ram1978 Actief lid

16 feb 2008
    136
    0
    0
    Almere
    het zal wel al 100 x die vraag gesteld zijn hier maar ben beneiuwd hoeveel van jullie het daadwerkelijk hebben mee gemaakt.
    Als ik zelf terug kijk op me 1e zwangerschap had ik ook een innestbloeding en in aug ook al zo'n dag na me eisprong helaas mocht het kindje niet komen door omstandigheden.
    Nu zijn we met de3e ronde bezig voor een nieuw wereldwondertje
    Begin maar zou ik me eisprong hebben gehad en op 7 maart verloos ik een beetje bloed was wel na een vrijpartij maar weet niet of het daar door komt of misschien toch een innest?
    En mij idee had ik me eisprong veel later omdat ik nog steeds van het eiwit achtig slijm(sorry voor de details :oops: ) verloor.

herkend iemand dit en zou ik mischien toch al zwanger kunnen zijn want voor zo ver ik weet geen klachten

2. Vrouw1985

Vrouw1985 Actief lid

9 feb 2008
    107
    0
    0
    Ik heb pas ook bloedverlies gehad, terwijl ik pas 20 maart ongi moet worden. En we hebben deze maand ook geklust in me vrugbare periode.
    En 3 dagen daarna kreeg ik die bloeding.
    Ik weet ook niet wat het is geweest.
    Maar de huisarts zei tegen me dat het zou kunnen dat ik zwanger ben.
    Maar moet nog afwachten of in ongi wordt en daarna een test doen.
    Ik heb laatste tijd ook vreetbuien weet niet of dat ermee te maken kan hebben.

Groetjes Susan

3. Ram1978

Ram1978 Actief lid

16 feb 2008
    136
    0
    0
    Almere
    spannend zeg allemaal dus misschien kan het wel zijn dat je zwanger bent en wat is 20 maart dan nog ver weg he.
    Ik mag over een paar dgn al testen maar stel het uit tot 22 maart dan is het de langst cyclus die ik had (36 dgn) of moet natuurlijk in de tussen tijd al ongi zijn geworden.

zal voor je duimen succes

Deel Deze Pagina