Activiteiten begeleiders/ werknemers dagbesteding gezocht!

Discussie in 'De lounge' gestart door LoveXx, 5 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LoveXx

LoveXx Fanatiek lid

15 feb 2012
    1.754
    116
    63
    Hello ladies,

Ik heb gesolliciteerd bij een verzorgingshuis. Ik kon dingen aanvinken waar ik wel voor in de aanmerking wilde komen. Omdat ik al een hele tijd opzoek ben had ik alles gewoon aangekruist. (keuken, huishouding, verzorging, dagbesteding etc) Omdat ik alleen mn detailhandel en spw kinderopvang diploma heb dacht ik dat ik misschien een kans zou hebben op de keuken of huishouding... Maaaar ik ben dus gewoon gevraagd voor de dagbesteding.
    Ik heb vorige week mn eerste gesprek gehad en ben nu uitgenodigd voor een tweede gesprek. :D Hartstikke leuk natuurlijk en erg positief.
    Alleen ik heb totaal geen ervaring in de doelgroep 'ouderen' (dat weten hun ook natuurlijk) alleen maar op de kinderopvang. (Wat wel weer handig is op de dagbesteding, want ik ben wel erg creatief)
    Maar zijn er dames die mij tips kunnen geven voor mijn volgende gesprek... wat ik moet zeggen..? Ik wil de baan erg graag. Het lijkt me hartstikke leuk om met die 'oudjes' te werken...
    Maar uit wat voor dingen kan ik dit laten merken? En ze overtuigen dat ik goed ben voor die baan... :)

2. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

Gefeliciteerd. Dat je creatief bent en een goed inlevingsvermogen. Ouderen waardeerd om hun wijsheid en respect hebt voor alles wat ze meegemaakt heb. Open je hart en gevoel als je het verteld.

3. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Welke doelgroep is het?
    Somatiek of pg?
    Heb stage gelopen met pg mensen en help af en toe bij mijn mams, die ook met pg mensen werkt, op het werk.

Ik weet wel dat als je laat merken dat je vanuit je hart werkt en ze zien dat je een zorgmens bent zeg maar, je al heel ver bent.

Deel Deze Pagina