Rare verhalen....

Discussie in 'De lounge' gestart door Diddl, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Ze heeft zich volgens mij ook wel Julia genoemd toch? of vergis ik me nu....ach ja zo gebeurd er nog eens wat he.... :rolleyes:

2. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Lindababe! Daar heb ik vanmorgen nog een foto van gezien met geschilderde buik.

Aaah.... dan ben ik maar een sensatiezoeker, ik baal nu echt dat ik dat topic niet ff kan lezen ;)

3. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    :)

4. Niet meer actief

Jeetje nog een met een dubbele naam.
    Ik zou daar dus nooit opkomen. Ben ik zeker ook te goedgelovig.

Nou ja beter goedgelovig, dan wantrouwend.

5. Niet meer actief

Ik was gisteren de eerste die reageerde op haar topic bij "geboren" maar twijfelde wel al snel aan de waarheid ervan. Vind het wel ok dat die verhalen eraf gehaald worden door de moderators. Had wel zoiets van: hé ben ik nu de enige die dit ziet en leest ? Maar nee dus ....

6. Niet meer actief

Hoi dis echt bizar ze heeft inderdaad MPS want ik had haar een POBTJE gestuurd en daarin vertelde ze dat ze gestalkt werd op dit forum.
    Ik vond haar verhaal al zo raar en vreemd maar goed je geeft iemand toch het voordeel van de tijfel. :( je ziet het maar weer het was dus 1dezelfde persoon. Ga je je vraagtekens wel bij zetten. jennie72 :rolleyes:

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Er stond echt helemaal niks boeiends in dat topic.gewoon dat iemand wilde melden dat ze bevallen was..waarop mensen zeiden jaja enzenz.. fotos van babies die inmiddels al 3 zijn in het album meer niet,. de accounts zijn verwijderd en daarbij ook de berichten.

Ze vertelde idd gestalkt te worden.. maar de naam plus email die ze opgaf kwam helemaal niet voor in ons bestand.

8. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    tja en wie zegt dat ze MPS heeft?!?!?! Dat kan je natuurlijk ook verzinnen.

Joh er zijn genoeg "zieke" mensen die thuis zitten en niks te doen hebben. Die zitten nu te gieren van het lachen achter hun beeldschermpje omdat wij er zo'n heisa overmaken.

Dat is precies wat ze willen.

9. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    dit zijn nou precies ' meiden onder elkaar' huh? wat? waar? heb ik iets gemist?

sorry hoor, als ik deze topic zo terug lees lig ik helemaal in een deuk om jullie.

het houd je wel wakker, zo, in het lange wachten op je nod.

maarja is niet zo gek ik lach altijd.

10. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ja heerlijk, lekkere roddeltantes zijn we ook :)

11. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    het is iig goedkoper dan de Story of Prive lezen :p

12. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Even voor de nieuwsgierige dames onder ons [zou ik ook zijn hoor :) ].

Een nieuw lid [lindababe] kwam melden dat haar vriendin Era was bevallen van Jordy en Tjarda. Na een opmerking van iemand over dat ze dacht dat Era nog maar halverwege was vertelde ze dat Era verder was dan gedacht. :(
    Ook kwam ze toen meteen met een "foto".
    Op de kleine foto zag je een "volgroeide" tweeling in kleren...jurkjes om precies te zijn?! Vind Jordy toch echt een jongensnaam!
    Toen werden mijn vraagtekens dus nog groter....even het woord "tweeling" gegoogled [afbeeldingen] en daar stond dezelfde foto. Meteen op de eerste pagina.

Meestal reageer ik niet op verhalen waar ik vraagtekens bij heb, maar dit was gewoon te opvallend. Vandaar dat ik even ben gaan googlen....mannetje zat toch voetbal te kijken. :)

13. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Na die is niet wijs :confused: :confused:

14. Suske

Suske Actief lid

6 sep 2006
    386
    0
    0
    Goedenavond dames,

Ik zit gewoon te lachen achter de computer. Hoe kan iemand zulke verhalen verzinnen. Dat snap ik dus niet. Wij hebben dus iemand in onze omgeving die de meest fantastische verhalen kan verzinnen en probeer dan je gezicht maar eens in de plooi te houden. Nu kan ik tenminste even lachen. Misschien is het der wel!

Wel jammer dat het verwijderd is. Ik had graag nog wat meer gelachen.
    Ik kan mij trouwens goed voorstellen dat sommigen er moe van worden!

Knuffels Suske

15. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    We doen ons best, en zoals Jan en Lotte ook al aan geven in een eerder berichtje, Diddl berichtte ons hierover dat ze twijfels had, dus we moeten het ook van jullie oplettendheid hebben!

16. Niet meer actief

Jeetje ik vind er best wel heftige reacties tussen staan. Dat meisje heeft MPS! Daar kan zij echt niets aan doen.

Ze zal het al moeilijk genoeg hebben in haar leven.
    Probeer een beetje begrip voor elkaar op te brengen. En denk eraan hoe moeilijk dat meisje het in haar leven zal hebben.

Ik heb echt oprecht medelijden met haar.

17. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ik wilde eigenlijk niet eens reageren op dit topic, maar toch maar even wel. Ik verbaas me er nl. echt over hoe sommige kunnen oordelen over iemand die MPS heeft, misschien eerst even wat inlezen over deze ziekte voordat je zo hard reageert. En niet ieders leven loopt over rozen, een leven kan nou eenmaal raar lopen, en er zijn echt mensen die keer op keer weer ellende hebben.

18. sim

sim Niet meer actief

ik heb het ook met zo'n meisje te doen, maar sta er wel achter dat zo'n persoon geblokkeerd wordt.
    een site als deze heeft ze totaal niks aan, en de mensen die hier om raad vragen en waar zij op reageert hebben dan ook niks aan haar. klinkt hard, maar ze heeft een ander soort hulp nodig.
    ik ken het hele verhaal niet, maar ze kan dan wel mps hebben, maar komt hier toch aandacht vragen, en als ze zelf niet door heeft dat ze niet zwanger is en geen kinderen heeft of wat voor verhaal dan ook. vind ik dat alleen maar zorgwekkend :(

19. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Ik blijf hierbij: WIe zegt dat zij MPS heeft?
    We kunnen nu wel allemaal meelij gana krijgen of tegen mensen zeggen dat ze zich in moeten lezen maar mensen kunnen je op internet vanalles wijsmaken hoor!

Joh mss is het wel een vent van 50 die ene lolletje wil. Je moet niet alles geloven wat je leest. Een web-lo is zo gemaakt. Met wat knip en plakwerk heb je passende informatie en kom maar op met de reacties.

Pas als je iemand persoonlijk kent kan je vertellen of die persoon echt een ziekte heeft. ik kan me heel goed voorstellen dat veel verhalen niet geloofd worden.

Dus ga nu geen discussies aan of we hard tegen haar zijn of niet. Dat doet er toch verder niet toe.

20. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    hihihi :) zal wat zijn.. op chatboxen gebeurt dat toch ook?!
    ik moet jullie ook wat vertellen... ik ben peter haha nee geintje

Ik vind het eigenlijk ook wel zielig mischien kan ze er niks aan doen.
    Ik ken niemand met die ziekte dus kan me ook niet voorstellen hoe zo`n iemand precies is.
    Heb er wel over gelezen en vroeger op school over gehoord.
    Ik hoop dat ze ooit toch min of meer er van af komt..

Ik kan me niet zo aan ergeren.. om nou te zeggen ik vind het wel grappig is ook weer zo raar zeker :(

Deel Deze Pagina