Rare verhalen....

Discussie in 'De lounge' gestart door Diddl, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    hoi meiden

het is echt een vrouw ( ze heeft zich aangemeld op mijn msn en allerlei foto's gestuurd ) en ze heeft echt mps. ik ben op haar webblog geweest waar ook haar familie, vrienden en hulpverleners berichten achterlaten voor haar. ze is ook aan de lithium enzo en dat is geen misselijk medicijn, weet ik ( niet uit ervaring overigens) ook toont ze op foto's steeds dezelfde soort zwangere buik ? . op msn is ze maar 1x geweest maar mocht ze daar persoonlijke dingen vertellen die niets met het bezoek aan deze site te maken hebben zal ik het ook niet hier vertellen. de dingen die ik nu vertel heeft iedereen toen kunnen lezen.
    iris

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Wat zal ze een lol hebben, :D

3. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ik heb het allemaal niet meegekregen (waarschijnlijk doordat ik vol was van mijn eigen leventje op het moment ;) )
    Heb er weinig oordeel over alleen dat ik het triest voor haar vind dat ze meerdere persoonlijkheden heeft.
    Tegen houden kun je dit soort berichten toch niet alleen door allert te zijn worden ze geschept.

Liefs Mirre

4. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
  5. Terese

Terese Fanatiek lid

Dat denk ik niet bosi. Dergelijke mensen kunnen er heilig van overtuigt zijn dat het daadwerkelijk zo is!

6. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Mee eens! Ze leven in hun eigen werkelijkheid. Kan het ze niet kwalijk nemen ..het is een stoornis.

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Nee dat weet ik wel. Ik heb het ziektebeeld opgezocht.

Ze weet vaak niet eens dat ze iets doet wat niet " normaal" is ( in onze ogen dan).

Ik bedoel niet dat ze het leuk vindt om die ziekte te hebben, maar dat ze zich kan uitleven op het internet.

Ze kan zijn wie ze wil, net als iedereen. Een vieze oude man is een lekkere vent van 30 etc....

Eigenlijk is het internet voor haar een veilige speelplaats.

8. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    We zullen er wel achterkomen of het een bewust iets is of niet.
    Als het onbewust is zal ze zich snel genoeg weer aanmelden hier met een nieuwe naam ;) (tenzij de mods haar ip-adres gebanned hebben, maar dat lijkt me toch niet?)

9. sim

sim Niet meer actief

als het onbewust is, komt ze niet met een andere naam, maar weet ze vast heel goed dat ze alleen met een andere naam erop kan komen.

nou ja, maakt niet uit of het wel of niet zo is. als het ging om de aandacht, dan heeft ze meer dan genoeg gekregen hier!

boeien!

10. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Misschien heeft ze wel MPS ( oftewel DIS zoals het hedendaags word genoemd) Maar dit soort gedrag is absoluut geen kenmerk van DIS/MPS!

11. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Hoe weet je dat zij dat is dan?

12. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    heb mijn bericht ondertussen gewijzigd.
    Omdat ik idd niet voor 100% zekerheid kan zeggen dat zij het is.
    Maar de naam klopt.
    Hoe ze doet klopt. En ze heeft net als die Linda van jaren gelden ook MPS/DIS.
    Veel overeenkomsten maar idd kan ik dat niet voor 100% zekerheid zeggen.
    Dus zodoende ;)

13. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Haha ik snap wat je bedoelt hoor, ik ken er ook zo iemand die ik al tegenkwam in de tijd dat ik nog op het Yesforum zat ;) (zo'n 5/6 jaar geleden denk ik)

Ze zat altijd de boel aan elkaar te liegen en nog steeds duikt ze overal weer op.

Dus kan me heel goed voorstellen dat je je vermoedens hebt als bepaalde details veel op elkaar lijken!

14. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Oostzaan
    volgens mij gaat dit niet over dezelfde persoon. deze dame is nl 24 en heeft geen kinderen. ze heeft een spiraaltje en niet voor niks.

hoe kom je daarbij ?

15. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    ALS dat allemaal waar is natuurlijk...?

16. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Oostzaan
    ja natuurlijk maar deze info heb ik uit haar weblog en daar schrijft ze aan haar familie en hulpverleners dat ze eerst julia heette maar nu era genoemd wil worden. en geeft daar uitleg over. lindababe was gewoon een nieuwe naam waar ze het forum mee op wilde komen, denk ik, ik weet het natuurlijk ook niet zeker.

we shall see; als er straks zich een dame aanmeldt en die zegt; vandaag getest meteen echo en wat denk je ? ik verwacht een zesling, joepie !

17. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hihihihi

18. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    Ik vind het naar om te lezen dat anderen nog steeds door breien over het feit wat hier is gebeurt met die Era.
    En zo zijn er nog tig anderen die een geestenziekte hebben en er misschien niets aan kunnen doen. Maar om nu hele verhalen op te gaan hangen zie je nou wel ik wist het wel en bla bla bla kom op meiden dan kunnen we iedereen wel op de korrel nemen die een dubieus verhaal schrijven.
    Nogmaals ik vind het sneu voor haar en of het echt zo is dat zal wel in het midden blijven dan. Ik vind het goed dat didll het heeft opgespoort maar om er nou over door te gaan ik weet het niet hoor, we zijn gewaarschuwd.

xxx Jet

19. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Ik weet niets van het bericht af van wat er op het forum heeft gestaan dus daar kan en ga ik ook niets over zeggen verder.
    Maar iemand die geestelijk ziek is is niet per devinitie gestoord of gek maar heeft gewoon een heel groot probleem.
    Het is heel begrijpelijk dat mensen het niet begrijpen die er niets mee te maken hebben maar keur iemand niet gelijk af ook al is het nog zo erg of raar wat iemand in zo'n toestand doet.

Ik hoop op recht dat deze vrouw goede hulp kan krijgen en dat het goed met haar mag gaan.
    Mensen zoals zij hebben hulp nodig en gelukkig is er in Nederland genoeg hulp te krijgen.
    Deze vrouw kiest er ook niet voor om zo te zijn dus A.U.B veroorddeel iemand zoals zij niet meteen.

Zijn wij als (gezonde) mensen zo perfekt?
    Ik niet teminste en ieder persoon is uniek ook iemand met een geeste ziekte.
    Ik wilde dit gewoon even kwijt naar aanlijding van alle berichtjes die ik gelezen heb.

Doei Teddy.

20. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    dat kan niet :) haar ip is geblokkeerd , dus geen vreemde verhalen meer van haar kant

helaas dame's ;)

Deel Deze Pagina