Rare verhalen....

Discussie in 'De lounge' gestart door Diddl, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    hmmmmm ik heb die berichtjes van haar jammer gneoeg ook niet gelezen en ze staan ook niet meer op het forum want i kheb gezocht...
    wat ik uit al het voorgaand heb begrepen heeft ze dus gewoon een lul verhaal opgehangen voor een schreeuw van aandacht
    of misschien dat ze indedaad wel een geesteziekte heeft maar daar kan die vrouw of meisje zelf ook nix aan doen....

verder vind i khet wel meevallen met verhalen die op het forum staan dat ze niet geloofwaardig over komen en ik denk soms ook weleens bij mezelf als ik wat lees van zou het echt alemaal zo zijn? maar dan denk ik weer aan de andere kant diegene heeft het er heel moeilijk mee en zoekt gewoon wat steun

ik vind zelf dat ik heel veel aan dit forum heb en heb gehad ervaringen delen en je kunt je ei eventjes kwijt

maar wat die era betreft die zien we dus nniet meer terug aaangezien haar ip is geband..

ik vind het trouwens wel een goed ding dat de moderators hier zicht op houden!

2. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Hier ben ik t mee eens. Die vrouw heeft een groot probleem en wij zitten hier ons nu een beetje aan te verlekkeren, terwijl het niet echt iets benijdenswaardigs is.
    (wil ook niet gelijk de heilige uit gaan hangen ofzo, ben ik namelijk echt niet)

3. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    minni ik ben het helemaal met je eens.
    Laten wa met z'n allen weer gewoon verder gaan en dit alles achter ons laten.
    Nog maals ik hoop dat deze vrouw goede hulp kan krijgen.

Doei Teddy.

4. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    pcies minni dat vermelde ik al eerder

en idd hoop ik ook dat ze de hulp krijgt die ze nodig heeft Teddy

5. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik moet wel lachen om jullie hoor..... ;)
    Hebben jullie daar echt zoveel tijd voor om dat allemaal uit te pluizen en na te gaan? :)

6. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    welliciht is het ook tijd om deze topic gewoon te sluiten en te verwijderen?

Deel Deze Pagina