Is er hier iemand die spiritueel of paragnost is?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lovecouple, 30 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    ik ben benieuwd of er iemand hier op de site kijkt wie spiritueel of paragnost is.
    Mischien dat die kan invoelen wie wanneer zwanger raakt ofzo :(::(:

2. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    Ja lijkt mij ook echt helemaal geweldig, denk dat we allemaal dezelfde vraag dan hebben ;)

3. 2bb

2bb Niet meer actief

Haha ja dat zou goed zijn, die kan goud geld verdienen! ;)

4. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik ben spiritueel aangelegd... maar geloof me... Zo werkt het echt niet...

In de eerste plaats... ik zal tenminste voor mezelf spreken... moet ik lijfelijk bij iemand zijn... en dan is het afwachten of er iets binnenkomt en wat...

Vaak krijg ik ook niet eens tijden binnen...

Was het maar zo gemakkelijk dat ik je zo kon vertellen of je nog zwanger zou worden en wanneer... Ik zou dan idd heeeeeel wat meer mensen blij kunnen maken... maar helaas...

5. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Dan ga ik wish even aanvullen....

Ik werk zelf met het paranormale, ik heb een praktijk, maar weiger op dit soort vragen antwoord te geven.

Het gevaar zit er in als ik bijv zeg je wordt in dec zwanger, dat je te veel naar toe leeft en tot die tijd ook vergeet te leven.
    Mensen kunnen hele rare dingen doen als het om voorspellingen gaat.
    Daarbij moet je nog rekening houden dat het ook geen garantie is dat een zwangerschap goed verloopt, geloof me,als je er zo naar toe hebt geleefd is dat een enorme knal.

Een goed medium of paragnost doet hier ook geen uitspraken over, evenals ziekte en dood.
    Als je (goed) wordt opgeleid is dat ook een van de eerste regels die je leert.
    We leven in het hier en nu,soms mag je wat van de toekomst opvangen, maar het is niet de bedoeling dat we ons gaan vastpinnen op de toekomst.

Wat ik je wel wil mee geven, relax eens!
    Je bent er zo mee bezig.
    Als ik je topics eens lees, ook met pendelen, het is zo geforceerd.
    Ik ken de wens naar een kindje, ik heb al 7 mk's gehad, maar ik laat het op me af komen.
    Geloof me er ligt hier regelmatig een pendel en een dek kaarten naar me te lonken, ik zou het zo kunnen doen, maar doe het niet.
    Het zijn mooie middelen om je inzicht te geven, maar niet voor dit soort voorspellingen.

Ennuh dit is geen aanval of zo, ik heb het beste met je voor en ik hoop gewoon dat we een berichtj van je kunnen lezen dat je zwanger bent.

6. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Mamasan - Ik wilde het allemaal niet zo diep neerzetten... maaaaar ik ben het volkomen met je eens! Er schuilt teveel gevaar in...

Ik heb hier ook een pendel liggen en diverse kaarten... maar weet je... Kheb het wel eens voor mezelf geprobeerd... maar dat lukt helemaal niet ;)

Maaar ik sluit me volledig bij je aan... Ik weet ook helaas wat het hebben van een kinderwens is... Maar idd... het loslaten en het op je af laten komen is de remedie.. Kijk maar eens naar mijn banner meiden!

Wel heel veel succes gewenst en ik hoop voor iedereen die graag zwanger wil worden dat ze gezegend zullen worden met een kindje!

Deel Deze Pagina