Hallo, Ik was vorige week ongesteld maar het was een hele vreemde menstruatie. Er zat alleen maar bruin (oud) bloed bij en heb alleen 1x op wat wc papier een beetje rood bloed gezien. Ik dacht dat het misschien een innestelingsbloeding was omdat het zo raar was maar aan de andere kant vond ik dat wel erg laat. Ik heb toen 2 testen gedaan maar die waren beide negatief. Nu een week later was ik steeds misselijk en heb dus toch nog maar een keer een test gedaan en die geeft aan zwanger (heb er inmiddels 2 gedaan voor de zekerheid). Ik snap niet zo goed hoe het kan want volgens mijn tijdlijn zou de innesteling veel later zijn geweest dan normaal. Ik heb normaal een cyclus van ongeveer 29 dagen. Kan de innesteling dan ook veel later plaatsvinden dan 10-14 dagen? Hierbij de tijdlijn: 29-10 1e dag laatste menstruatie 10-11 positieve Clear Blue digital test (dus dag erna eisprong) 10-11 + 11-11 zelfinseminatie 22-11 vroege test negatief 26-11 t/m 29-11 menstruatie (althans dacht ik) 29-11 normale test negatief 30-11 normale test negatief 4-12 normale test positief volgens de test 1-2 weken maar je moest er wel 2 weken bij optellen dus 3-4 weken.
Goedenavond, Gefeliciteerd met de zwangerschap! Soms kan een innesteling inderdaad later plaatsvinden. Als een eitje bevrucht wordt, kan het soms een aantal dagen stil staan in ontwikkeling en dan ineens weer verder gaan met ontwikkelen. Een innesteling kan daardoor een aantal dagen later plaatsvinden. Goede zwangerschap toegewenst! Groetjes Monique