rare vlekken...iemand enig idee?

Discussie in 'De lounge' gestart door Momfulness, 28 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Alecia, ik heb wel ander wasmiddel gebruikt, dit keer Ajax ipv Jumbo eigen merk. Dat was ook mijn eerste gedachte dus geen gekke vraag.

Mijn tweede ingeving was dus waterpokken.

Ik hoor hier zoveel andere (redelijk onschuldige) gedachten dat ik me niet vreselijk ongerust maak, maar toch even naar de ha ga deze morgen.

2. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Ja, dan nog is het niet aan jou om met zoveel zekerheid iets uit te sluiten of te constateren. Als iemand hier vraagt 'weet jij wat dit is' dan is het heel logisch dat er vanalles wordt geroepen.

Ik zou me gewoon aan het standaard houden "hoe ziet mijn kind eruit, heeft het koorts, is het hangerig, is het suf, drinkt het, plast het" als ik jou was. Want weet je, stel dat he, jij het verkeerd opvat van zo'n foto, wat best zou kunnen omdat je gewoon geen arts bent en je ook niet met zekerheid kan zeggen hoe de foto is genomen in welke omstandigheden. Dan ben je toch mooi in de aap gelogeerd. Afgezien van dat, het is en blijft de verantwoordelijkheid van de moeder zelf. We hebben het hier wel over een forum. Iedereen kan hier wel vanalles roepen.

3. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Lijkt me dauwworm, maar goed. Goed dat je naar de huisarts gaat.

4. Sensea

Sensea Niet meer actief

loopt de band met vlekjes rond? dan is het gordelroos. gorderoos neemt een zenuwbaan die meestal schuin loopt. het valt me op dat de baan over zijn rugje schuin loopt. als hij op de buik verder gaat en weer aansluit op de schouder ( dat gaat hij doen kweet niet of eht al zover is) even langs de huisarts dan.

anders misschien waterpokken maar dan komen de plekjes en later de blaasjes overal.

vanaf een foto is het lastig beoordelen. ik zie dat je al besloten hebt langs de huisarts gaan. goed plan!

5. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik vind het wel op eczeem lijken. heeft mijn zoontje zo nu en dan ook. de rode plekken zijn bij mijn zoontje de èrg droge plekken van het eczeem.

6. Momfulness

er komen nu witte blaasjes op de rode plekken, dus ik vermoed waterpokken. Om 11.15 kunnen we naar de dokter.

7. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    JA volgensmij zijn dat echte waterpokjes.
    Suc6 bij de dokter.

8. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Denk waterpokken en of wateruitslag van het bad. Idd kan ook een allergiese reactie zijn van een nieuwproduct denk zelf dat het redelijk onschuldig is maar ik ben geen arts.

Maar het is mijn eerste ingeving;

En nee geen dowworm dat ziet er heel anders uit en ook geen menigitus.

9. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Nou ben erg benieuwd. Ik dacht dat waterpokken altijd kleine vlekjes waren. En niet van die grote schijven die ik op de foto zag.

10. mveenzoon

mveenzoon Actief lid

11 jan 2010
    178
    0
    0
    denk waterpokken

11. Sensea

Sensea Niet meer actief

dat hoeft niet perse hoor sabrina. hij kwam ook net uit bad. gezien er nu blaasjes op komen zal het toch wel de waterpokken zijn. gelukkig maar, want die zijn redelijk onschuldig.

12. Tink

Tink Niet meer actief

Dat begint inderdaad met puntbloedinkjes. Maar die breiden zich snel uit.

13. Tink

Tink Niet meer actief

100% mee eens. Naar de huisarts, want die kan het zien. Wij kunnen alleen gokken vanaf een foto ;). En hebben niet de kennis die een arts wel heeft.

14. Momfulness

Nou wij zijn terug en toen ik de dokter zijn rug liet zien was het ergste alweer weg, terwijl het vanmorgen nog hetzelfde was als op de foto van gisteren. Er zaten nog wat rode kringen met kleine blaasjes. Volgens de dokter was dit een uitwerking van een virus dat hij vermoedelijk al heeft gehad.

Dus gewoon wachten tot het weg is, was het advies.

15. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ik heb ook nooit gezegd dat het het wel was.
    Zoals ik eerder al zei het zekere voor het onzekere, sommige dingen wil je liever even uitsluiten ga ik vanuit.

16. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ow gelukkig is het niks ernstigs!,, Hoop dat je ventje zich snel beter voelt!!

17. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Fijn dat de dokter je gerust heeft gesteld.

Deel Deze Pagina