Sluit me hier volledig bij aan en ben ook dokters-assistente haha Onze jongste had afgelopen zomer hele rare huiduitslag.Allemaal pukkels over het hele lichaam en op zondag naar de HAP.Toen bleek ze ook veel petechien te hebben en moest ik diezelfde dag nog naar de SEH kinderziekenhuis.Ik vroeg ook of het maandag zou mogen omdat ik ook nog 2 andere kinderen bij me had die ik moest onder brengen.Mijn dochter was helemaal niet ziek maar vlgns de arts moest het die zondag nog gezien worden omdat het een standaard protocol is.Ze was niet bang voor een meningitis maar wel voor een evt stollingsprobleem of andere nare ziektes die ze niet heeft uitgesproken maar die ikzelf wel kon invullen. Diezelde dag volledig onderzocht door kinderarts en uitgebreid bloedonderzoek en toen daar geen afwijkingen uitkwamen mochten we naar huis. Zij had een virale infectie en als reactie daarop kreeg ze die petechien maar ik was toch wel opgelucht dat ze alle nare dingen hebben uitgesloten. Is na een week helemaal verdwenen en ze had er echt heel veel op haar lijfje en daarna nooit meer opnieuw gekregen. Ik hoop dat het bij je zoontje ook snel zal wegtrekken en niet meer terug zal komen. Groetjes.