geen idee waneer

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door music4life, 4 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

ik heb echt geeen idee waneer ik mn menstruatie kan verwachten,, ik heb ook geen idee waneer mn ei komt,of dat mn ei al is geweest
    mn cyclussen zijn als volgt

30,30,26,36.? ik ben op dag 15 gaan ovu testen
    nu vandaag een hele lichte 2e streep ,,ik heb wel donkerdere strepen gehad,maar niet net zo donker als de controle streep,,, maarjah het is nu weer hellemaal weg gezakt,,,wat denken jullie zou mn ei sprong al geweest zijn:(

2. eeva

eeva Niet meer actief

misschien een idee om te temperaturen, dan weet je zeker dat je ei is geweest (en je leert meer over je lichaam en cyclus) maar ja.... dat is mijn mening

3. music4life

nou ik denk dat ik de volgende rond weer met mn persona start,,,die heeft me enorm geholpen bij mijn vorige zwangershap

4. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    dat is mischien wel makkelijker ja,heb je geen enkel teken dat je ei komt? krampen,opgeblazen gevoel of steken?
    als ik het zo zie heb je een afwijkende cyclus en dat is altijd moeilijker om er van uit te gaan wanneer je menstruatie komt;).

groetjes

5. music4life

ik heb denk ik zon 4 dagen wit doorzichtig slijm gehad en een week steken/ opgeblazen gevoel, dus we hebben het om de dag gedaan... hopen dat het goed zit,,, maar nu in mn rug,steken op de plekken van mn eierstokken,,,en geen goed resultaat met ovu dus geen idee

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Misschien inderdaad een optie om te gaan tempen, dan weet je zeker of je je ei hebt gehad! Dan kan je ook uitrekenen wanneer je nod ongeveer is. Succes!

Deel Deze Pagina