Bah! Wat heb ik toch een hekel aan de (beginnende) winter ... Vroeg donker, koud, regen / sneeuw zodat je haast niet meer naar buiten kan. Ons zoontje is nu 10 maanden, en wat hebben we genoten van de mooie zomer. Lekker wandelen in het bos, buiten lunchen, langer wandelingen ... En nu, bah! Ik kan niet wachten totdat de dagen weer langer worden en de kou uit de lucht is. Dan kan ons zoontje bij ons op de fiets, lekker fietsen door het bos en pick nicken. Zo, dat was het. Even mijn hart luchten.
Wij gaan gewoon.. Zon of regen, koud of warm. Jas aan, paraplu mee en hobbelen Nou ja.. Ik vond de zomer ook lekkerder
mijn zoontje is evenoud, maar gaat geregeld op de fiets mee en komt meer dan 4 keer per dag buiten om zn zus van school te halen. Ik vind elk seizoen wat hebben...ook de winter en de herfst. En ik kan al niet wachten om hem straks in zn skipakje bij zus op de slee te zetten en hem in de sneeuw neer te planten. het is maar hoe je ermee omgaat denk ik.
pff cindya ik ben t helemaal met je eens, klaar met de winter laat de lente maar heerlijk komen!! ellende van dikke jassen en dik inpakken en koud.... opzich ook wel heerlijk hoor die sneeuw enzo maar ik ben ook een zomer mens. lekker buiten zijn en fietsen en wandelen! ooit worden de dagen weer langer... we kijken er nu al naar uit