Rare vraag? Heel erg last van mijn hormonen....ga ik snel bevallen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door BakingSoda, 24 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BakingSoda

BakingSoda Bekend lid

1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    Hier is man ziek en kind ook ziek.... pfff Tis best pittig hoor, vannacht er weer uitgeweest, man lag beneden, want ik snurk. Werd wakker met kleuter naast me om 04.00 vanochtend. Beter als ze nog even blijft zitten ;)

2. BZD

BZD Fanatiek lid

17 jan 2014
    1.059
    166
    63
    Vrouw
    Paraveterinair
    Man slaapt al paar nachten op logeerbed omdat hij verkouden is en heel erg snurkt. Vandaag controle gehad. Wederom ruim in het vruchtwater waardoor hij nog verder zou kunnen indalen maar dat waarschijnlijk lekker niet gaan doen omdat ie nog zo lekker de ruimte heeft. Ik ga maar uit van een 10 of 11 februari kindje.

BakingSoda vindt dit leuk.
  3. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.147
    1.683
    113
    Als hormonen een teken waren was ik vorige week bevallen, nu gaat het weer iets beter moet ik zeggen. Maar er hoeft maar iets te gebeuren en dan....:mad::cry::p
    Ik hoop dat we allemaal heel snel onze baby's in handen hebben. Tot die tijd proberen afleiding te zoeken.
    @BakingSoda pff snap dat je met die zieken liever nog even wacht met de baby. Hoop dat jij het niet ook krijgt.

4. BakingSoda

BakingSoda Bekend lid

1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    Hahaha nee ik ook niet. Man is echt ziek inmiddels. Die wil liever ook niet dat ik nu beval. Net controle gehad. Alles dik in orde. Ook niet even gecheckt of de boel al wat open staat, had geen zin zei ze....ik voel me alweer wat beter mentaal. Is erg belangrijk voor me. Ik kamp met een bipolaire stoornis type 2, dus bij elke humeurdaling ben ik bang voor een depressie, ondanks mn medicatiegebruik. Nog even geduld.... ze geeft het zelf aan als ze eraan toe is om geboren te worden...

5. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.147
    1.683
    113
    Fijn dat je je weer wat beter voelt. Denk dat de pieken en dalen er nu een beetje bij horen.
    Wanneer kwam je zoontje? Mijn dochter vandaag met 38+4 dus begin nu echt wel ongeduldig te worden :roflmao:

6. BakingSoda

BakingSoda Bekend lid

1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    Zoon kwam met 40 +3 dus kan nog wel even duren...krijg de voorweeen nu ook overdag... dus het rommelt wel een beetje

7. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.147
    1.683
    113
    Spannend. Hier ook wel veel gerommel, maar niet het idee dat er iets serieus gaat gebeuren.
    Zijn man en zoon weer beter?

8. BakingSoda

BakingSoda Bekend lid

1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    Nee....man is hartstikke ziek. Ben net even naar de winkel geweest met hevige voorweeen, want ik wilde perse broodjes eten. Zoon is heel “lastig” om het zo maar even te zeggen. Hij heeft er moeite mee dat we niet in ons normale doen zijn....pfff vraagt nogal wat geduld. Denk dat alles hier tegelijk komt straks :|:|

9. Semmy1888

Semmy1888 Actief lid

5 jun 2017
    248
    146
    43
    Oh mag ik ook even mee klagen??
    Morgen 40 weken en wil zo graag bevallen.. afgelopen woensdag gestript, helaas niks gedaan, vandaag weer maar ziet er niet naar uit dat het iets gaat doen behalve rommelen.
    Gelukkig staat de inleiding voor dinsdag gepland dus ik weet dat ik niet meer lang hoef.. had wel gehoopt thuis te kunnen bevallen maar ben er bang voor..
    denk dat het voor man en kinderen wel fijn is als ik bevallen ben, ben zo'n heks op heg moment

10. BakingSoda

BakingSoda Bekend lid

1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    Tuurlijk! Welkom bij de club....

11. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.147
    1.683
    113
    @BakingSoda lastig als zoon niet mee werkt. Hij voelt natuurlijk ook wel dat er iets gaat gebeuren.
    @Semmy1888 hopelijk helpt het strippen van vandaag. En anders heb je in ieder geval een datum om naar uit te kijken. Hoewel thuis bevallen natuurlijk wel fijner is.

12. BakingSoda

BakingSoda Bekend lid

1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    Ja dat denk ik ook wel dat kinderen dat aanvoelen. Net even fijn hem gebadderd en gepoedeld. Ff gezellig kletsen over van alles en nog wat. Even gezellig met mama samen. :)

13. Semmy1888

Semmy1888 Actief lid

5 jun 2017
    248
    146
    43
    Ja dat is ook zo alleen nu ga ik weer twijfelen, ben twee keer eerder ingeleid en dat waren goede bevallingen. Maar nu denk ik.. misschien moet ik iets meer geduld hebben en kan ze thuis geboren worden. Dit is zeker mijn laatste zwangerschap dus twijfels.. wat is het beste

14. BakingSoda

BakingSoda Bekend lid

1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    Moeilijk semmy....wat zegt je gevoel?

15. Semmy1888

Semmy1888 Actief lid

5 jun 2017
    248
    146
    43
    Ja eigenlijk wachten. Maar als ik dan weer krom loop van de voorweeen denk ik nee we gaan inleiden.. denk dat ik maandag de vk eerst bel om te vragen of ik misschien 2 cm ontsluiting heb en of ze vliezen willen breken.. iemand daar ervaring mee?? Om het zo natuurlijk te laten beginnen

16. BakingSoda

BakingSoda Bekend lid

1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    Geen ervaring mee maar dat is toch geen gekke vraag?? Ik zou ook vragen of ze misschien de vliezen wil breken... Vragen kan altijd!

17. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.147
    1.683
    113
    Bakingsoda Gezellig even zon moment samen. Ik probeer die ook nu nog even extra bewust met dochter in te plannen. Natuurlijk is die nog een stuk jonger en snapt ze nog niet echt wat er gebeurd.

Semmy, Waarom ben je de andere twee keer ingeleid? Geen ervaring met breken van vliezen maar ze zeggen wel dat je lichaam het dan zelf op kan gaan pakken.

Hier op met wat leek een begin van weeën. Maar na een uur lijkt het alleen maar weer af te zakken. Zo irritant dit. Ben er klaar mee. kom of laat me slapen haha.

18. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Kwam ook even spieken :D, hier ook 38 weken gepasseerd (datum onderin klopt 2 dagen niet), tweede was er met 38+3, weet dat dit niks zegt, maar toch stiekem hoop ik dat kleine uk ook deze week wil komen! ;)
    Voor 2 weken geleden echt een rotweek voor mezelf gehad, was bang dat ik de bevalling niet aankon, alles ging in een waas aan me voorbij.. Ik merk nu dat, hoe meer ik bij de datum kom, hoe meer vertrouwen ik krijg! We kunnen het!:thumup: En ik zie gewoon zó uit naar de komst, kan niet meer wachten!:D Wel heel onwerkelijk dat er straks weer zo'n klein hummeltje in het ledikantje ligt :rolleyes:
    @BakingSoda: zijn ze allemaal weer beter bij jullie?

19. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.147
    1.683
    113
    @Elleke fijn dat je er nu wel vertrouwen in hebt. Hoop voor je dat het deze week gaat gebeuren. Maar helaas zegt het allemaal niks he.

20. BZD

BZD Fanatiek lid

17 jan 2014
    1.059
    166
    63
    Vrouw
    Paraveterinair
    Hoe is het bij iedereen?
    Hier ook weer gerommel/voorweeen zelfs overdag.
    Afgelopen nacht zo weinig geslapen door weeïg gevoel, snurkende man en kind met de hik in mijn buik. Blij dat man en peuter gingen zwemmen en peuter een middagslaapje van 2 uur deed.
    En nu ga ik ook wederom slapen!

Och wanneer komt ie toch?!

Deel Deze Pagina