Ik weet nog van vorig jaar dat er mensen op zoek waren naar een pyjama uit 1 stuk. H&M heeft nu een leuke. Donkerblauw met eekhoorns, konijnen, vogeltjes en vosjes voor 12,95. Bij de Zeeman hadden ze ook leuke pyjama's voor 7 euro. Onder andere met uiltjes. Dus bij deze mijn tips
Hey leuk! Daar vroeg ik vorig jaar naar! In maat 104? Zie ze niet op site.... Morgen ff kijken bij de H en M bij ons in de stad...
Als je zoekt op zipsuit bij google vind je ze ook wel. Hele leuke gezien van Duns....alleen een beetje aan de dure kant!
Ik heb maat 110 gekocht, 104 was er ook. Ik hoop dat de link werkt, van deze pyjama is de top hetzelfde als de pyjama uit 1 stuk. Vanavond gepast en het staat heel schattig! Product Detail | H&M NL
Oh, dan ga ik morgen meteen naar de H&M! Die pyjama had ik al bijna gekocht, maar helemaal die print is nog leuker... Of gaan ze maar tot 110? (En nee, ik wil hem niet voor mezelf, maar afhankelijk van hoe hij valt heb ik voor J. misschien 116 nodig. ) En te oud, nee, joh, lekker warm juist. Geen blote rug ed, ideaal.
maar gaan ze niet naar wc snachts of in de avond?daarom vroeg ik. mijn jongen hoeft niet elke nacht natuurlijk maar wel soms(1 keer per week of zo)hij zou het niet uit kunnen doen. daarom was ik benieuwd.
Jawel, maar zo'n ding kan ook open en uit. Ik heb er één met knoopjes (van de Primark - maar inmiddels te klein), die ik van de H&M heb heeft drukkertjes. Knoopjes krijgt ze zelf niet goed open, drukkertjes wel, dicht doen is een ander verhaal. Maar ik ben er 's avonds en 's nachts altijd bij als ze moet plassen, dus dat is hier geen probleem.
116 en 122 waren er ook. voor de nieuwsgierigen onder ons - Waarom uit 1 stuk? - Omdat ik het schattig vind staan, ik zelf vroeger zo'n pyjama had en dat mijn lievelingspyjama was, ze geen blote buik heeft met slapen, dochter het een hele gekke/grappige pyjama vind en met plassen komt het echt wel goed
Uniseks fleece pyjama grijs Fumee - Petit Bateau deze is dus bedoeld over pyjama zelfs ipv slaapzak of zo?
ik vind dat erg knap. mijn zoontje is ietsje jonger maar niet zoveel jonger. ik kan me niet voorstellen dat het hem zou lukken met zo een pyjama. ik vind het zelf ook lastig om het in de nacht voor hem uit te doen als hij moet plassen. ze staan wel erg schattig. vind ik ook.
Belize mijn dochter is al 1 jaar zindelijk. Ze plast voor het slapen gaan en 's ochtends. Dat kan ik mooi combineren met aan/uitkleden. Deze pyjama heeft drukkertjes, dat kan ze nog niet zelf maar ze probeert het wel.
hahaha ik ben zelf ook zindelijk maar moet wel vaak genoeg nr wc snachts. zoontje dus ook. wel handig voor je dat je dochter snachts geen wc bezoekjes hoeft.
Jaaaa leuk,ik heb vroeger een roze gehad met eekhoorns erop,was mijn favo pyama! Hebben ze die ook voor jongens bij de H&M? Sietse heeft nu maat 98,en ik vindt ze zo schattig he!