Nee liever niet. We hebben een wc in de badkamer en dochter gaat daar gewoon eerst op voordat we in bad gaan Maar onze zoon heeft natuurlijk weleens per ongeluk.. Maar als ze zindelijk zijn zou ik ze van te voren op de wc zetten Ik ga zelf ook eerst op de wc als ik moet en wacht niet tot ik onder de douche sta.
Al zou ze mogen, dochter wil ab-so-luut op het potje en komt dan ook lekker kletsnat vanonder de douche om te gaan plassen.
ik heb mijn jongen geleerd dat alleen op de wc of po mag hij plassen/poepen. als hij ergens anders wil plassen moet hij het vragen(in de natuur tijdens boswandeling etc). heel soms vraagt hij het in de douche, omdat hij graag staand de afvoer in wil plassen. soort oefenen voor later denk ik.hij probeert dus dan te mikken.hahaha. speelgoed ligt niet op de grond maar in een bak of een emmer. dus geen sprake van plassen over eigen speelgoed, of andere spullen. hij vindt dat heel vies. zou hij ook helemaal niet doen. maar als hij wel zonder mijn toestemming plast in de douche beschouw ik het als n ongelukje, ik zeg dus net als n ongelukje 'geef ni'
Nee. Plassen doe je op de pot of de wc. En dan niet eens omdat ik het vies vind, maar heb het idee(puur mijn eigen gevoel) dat het de zindelijkheid niet echt bevordert om dit soort uitzonderingen toe te laten. Ook onder de douche of bij stromend water moeten ze leren het op te houden en op de pot te doen. Zou er niet boos om worden als het gebeurt, maar wel benadrukken dat het niet de bedoeling is.
Jahoor, geen probleem. Het water spoelt het toch gelijk weer weg? En af en toe even lekker "sproeien" en niet op de wc hoeven te zitten moet ook af en toe kunnen vind ik.
Hier ook niet, vind het idd geen fris idee vooral omdat ook al haar badspeeltjes er liggen en daarnaast hebben we een wc op de badkamer en gaat ze dus eerst nar de wc en dan douchen.
Mja mij maakt het weinig uit... Ik douche daarna ook nog.. Dus dan is het wel weer schoon gespoeld. En milieutechnisch is het heel goed. (minder lang douchen zou ook goed zijn trouwens) Maar meestal gaat ze zelf op het toilet zitten. Dat zit een meter naast de douche dus echt moeite is dat nou ook weer niet.
Nou ik zou niet weten waarom niet... Ik doe t zelf ook.. Ook al ga ik voor het douchen naar de wc als ik onder de douche sta moet ik plassen...
Ja mag hier, spoelt meteen weg, en de plasser is ook meteen schoon. Speeltjes spoelen onder de douche toch schoon?
Ja hier mag het ook alleen durft de jongste het niet . Ze gaat liever (nat) naar de wc of houdt het op tot ze klaar is met douchen.
Mijn mond valt open haha ik doe het nooit en mijn kinderen mogen het ook niet. Ben helemaal verbaasd dat zoveel het zelf ook gewoon doen niet dat ik het veroordeel ofzo maar vind het wel een beetje bleeeeeh gehalte.
Mijn zoon mag niet plassen onder de douche. Dit vind ik vies, plassen doe je op de wc! Mijn jongens douchen vaak samen en er ligt speelgoed, nee hoor hier geen geplas onder de douche.
Hihi, dat zal ze best wel eens gedaan hebben toen ze nog niet zindelijk was. Nu zegt ze echt dat ze moet plassen en dan wil ze zelf echt op de wc zitten. Ook prima. Wel alles nat natuurlijk, maar dat maken we wel weer droog!