Mijn dochter gaat nu 2 middagen naar school en start 8 oktober hele dagen. 6 oktober word ze 4 jaar. Zou ik dan 8 oktober trakteren of juist niet. Hoe doen jullie dat ? Mvg
Hoi hoi, misschien even informeren op school. Bij ons doen ze het niet als het kindje voor het eerst op school komt (en net wendagen heeft gehad of er midden in zit), aangezien het kindje dan gelijk in het middelpunt van de belangstelling staat door het zingen, zitten op verjaardagsstoel & rondgaan met de traktatie. Niet alle kindjes kunnen dit al aan (omdat school alleen al veel nieuwe prikkels geeft).
Op de school waar mijn dochter naar toe gaat, werd gevraagd niet te trakteren als je kindje 4 wordt. Maar ja, jullie dochter gaat natuurlijk al.. Misschien even informeren bij school wat gebruikelijk is..
Bedankt voor jullie reactie. Ik zal het hier maandag even navragen. Was wel erg benieuwd maar lees dus dat het bij jullie niet gebeurd. Geeft ook niks natuurlijk maar als het wel zou mogen ga ik even opzoek naar leuke traktaties. Mvg
Onze boef is vorig jaar met drie jaar begonnen in de kleuterklas , direct na de zomervakantie. In september werd hij 4 , maar omdat hij al op school zat mocht hij trakteren. Kindjes die nieuw op school komen omda ze bv in oktober 4 worden mogen niet trakteren, dit doen ze vaak al op het Kdv of peuterspeelzaal. Maar ff aan de juffen vragen! Groetjes