Ik heb nog nooit gevraagd aan iemand wat ze wou hebben, heb zelf wel ideetjes hoor en aan pakjes waag ik me niet! Ik geef altijd een leuk boekje of mooi houten speelgoed oid.
wat je voor een tweede zou kunnen vragen een geboorte/foto-album kon ik voor onze tweede wel gebruiken. En ik heb een badjasje gekregen in maat 68. Dat vond ik wel heel handig en aangezien je van iedereen pakjes krijgt ook erg origineel! Verder vroeg ik voor de tweede wat meer dingen in het voren (als we dat nog niet hadden). Zoals bijvoorbeeld regenlaarsjes of een loopfietsje e.d. Maar hier was dan ook het voordeel dat onze eerste een meisje is en onze tweede een jongen. Jongenskleding konden we natuurlijk nog gebruiken Deze keer ga ik wél vragen om cadeaubonnen, hoe stom dat misschien ook is. Als ze zelf wat anders verzinnen, prima! Maar als ze er zelf om vragen, doe dan maar bonnen of geld. Zoals ik al zei, wij hebben een dochter van inmiddels 7 en een zoon van 5. We hebben alles al en in overvloed! Wat wij ECHT kunnen gebruiken is een tegemoetkoming voor luiers en een leuk startbedragje voor op de spaarrekening van de kleine. Onze ervariing is trouwens dat de meeste mensen ook zelf wel vragen wat ze kunnen halen hoor of in elk geval in welke maat ze iets zullen kopen