rare vraag misschien: bevallingsoutfit?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Willes, 8 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik had een lange pyama aan.

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.230
    7.277
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik had een paar dagen voor de bevalling een bigshirt van, jawel, Snoopy gekocht :D.

Toen mijn vliezen 's ochtends braken, heb ik eerst gedouched en makkelijke kleding inclusief bh aangetrokken. Toen de weeen erg heftig werden heb ik weer gedouched en mijn Snoopy shirt aangetrokken. De verloskundige vroeg toen wat ik tijdens de bevalling aanwilde, het verbaast me eigenlijk dat ik er nog aan dacht. Had geen bh aan (geloof ik :oops:) en kreeg zo'n netonderbroek uit het kraampakket aan, wel zo makkelijk en op dat moment interesseert het je niets, ik besefte nauwelijks dat ze me een onderbroek aandeden. Een onderbroek is dus wel handig (behalve tijdens het persen dan ;)), anders wordt het wel een hele grote kliederboel (ik ving staand de weeen op). Ze verwisselden bij mij ongeveer om het half uur het kraamverband.

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.230
    7.277
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik had trouwens speciaal voor de bevalling grappige warme sokken gekocht van een hele zachte stof. Niet handig als je dus staand de weeen opvangt en door je benen zakt op het laatst en je voeten dan wegglijden (glad laminaat...). Gelukkig hing ik om de nek van mijn vriend ;). Had de sokken niet echt nodig trouwens, de verwarming stond volop te loeien voor Eva en ik had het superwarm!

4. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    een t-shirt heb ik aan gehad.....

5. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik heb al van alles in mijn koffertje zitten wil op dat moment in ieder geval iets aan dat lekker zit
    dus pyama van sesamstraat haha heel grappige
    2x een big shirt
    en een hemd ... kan dus alle kanten nog op als ik er ben en idd 2 paar warme sokken !
    en 3 paar meeeeeeeeega onderbroeken voor erna whahaha
    ik moet in ZH bevallen dus moet het al van te voren klaar hebben he !

6. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Oh ja, heb hier ook al een stel van die lekker elegante onderbroeken ingepakt! :)

Ben trouwens niet van plan om tijdens de bevalling een beha aan te doen, lijkt me gewoon niet lekker zitten.

7. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    jep comple outfit aangeschatf, maar op het moment supreme gewoon in mijn tshirt bevallen die ik die dag aanhad...

8. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    hihi, ik vind het wel 'n goeie.
    ik zit nog in een vroeg stadium maar ik had er helemaal nog niet over nagedacht.

Nu wel, en ik denk dat ik een t-shirt neem en omdat ik zelf shirt's bedruk ga ik er een leuke passende tekst op verzinnen. hihi

9. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

24 jun 2007
    685
    0
    0
    Denk ook gewoon een t shirt.

10. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Ik heb een oude nachtjapon die ik eigenlijk weg wilde gooien, in de vorm van een t-shirt maar dan wat langer. Dat lijkt me wel handig. Kan daarna zo de prullebak in. :D

11. Ik had 2 nieuwe nachthemden gekocht. en 1tje wou ik dan ook graag in bevallen!
    maar smiddags liep ik gewoon in mijn kleren! en snachts werden de weeen heviger toen heb ik de hele nacht in mijn nakie gelopen van de douche naar het bed... tot ik persweeen kreeg.. mijn vriend de vk bellen.. ik schreeuwen naar mijn vriend... moet ik niet wat aantrekken haha hij zo oja hier haha een of ander super oud shirt van hem... maar dat boeide me echt niet! en nu heeft dat shirt toch wel een leuke betekenis!

12. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ik ben in m'n pyama shirt bevallen.
    Als ik ooit weer is beval dan doe ik een lang shirt aan want m'n man trok telkens de dekens over me heen omdat ze anders m'n billen zouden zien.
    En daar werd ik echt gek van! :rolleyes:

13. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Ik bedoel ook zoon pyama-shirt. Zoon lang t-shirt om in te slapen ;). Die heten toch zo?

xxx

14. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ik heb bij de eerst een wijd slaapshirt met korte mouwen aangehad, korte mouwen is makkelijk als ze je bloeddruk willen weten, en wijd en luchtig is fijn omdat je het behoorlijk warm kan krijgen tijdens de bevalling. Ik had geen BH aan omdat ik borstvoeding wilde geven, en ik had ook geen superduur ding aan want het kom bloed en troep op..en zonde als het dan een megaduur ding is.

Voor mijn kraambed heb ik wel een mooie pyama, maar dan heb je al lekker gedouched en getut.:D

15. shalini

shalini Actief lid

21 jul 2007
    289
    0
    0
    ik had een pyama jurkje (noem je dat zo)

maar ik trok het heel snel uit en ben in mijn nakie bevallen.

16. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Ik had gewoon een t-shirt van mijn vriend aan, dat was maar goed ook, want toen Milan op mijn buik gelegd werd, zat het shirt onder het bloed en ging nadien rechtstreeks de prullenbak in!

17. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Ik had mijn bh en een zwangerschaps t-shirt aan.... Gewoon iets wat je lekker vind zitten!

18. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik had een big shirt voor de bevalling gekocht. Maar toen ik eenmaal bezig was kon ik echt niks aan me lijf verdragen dus heb de helft van de tijd poedel naakt gelegen totdat ze zeiden dat het een keizersnede werd

19. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.230
    7.277
    113
    Vrouw
    Brabant
    Maar bloed krijg je er toch ook wel uit in de was? Alles wat bij ons onder het bloed zat is weer helemaal schoon geworden, een half uur na de bevalling zat alles in de was. Mijn bevallingsshirt is ook weer helemaal schoon.

20. moedergans

moedergans Actief lid

13 apr 2007
    373
    0
    0
    mamma & catering mw.
    zuid holland
    Ik had toen het begon in een flits een oud t-shirt uit de kast getrokken dat lekker zat.
    Maar telkens ik de foto's terug kijk denk ik wel , "had je nou niet een andere kunnen kiezen" Hij was nl wel erg oud en verwassen! Leuk om in de schilderen e.d.
    Ben absoluut geen mode prinsesje, maar dit was wel heel erg!

Deze x zoek ik dus van te voren al iets uit wat er toch nog een beetje ok uit ziet (zonder verf vlekken en zo...) Verder idd niets dat strak kan gaan zitten e.d.
    Misschien een oud overhemd van mijn man. Da's ook makkelijk open te knopen voor de eerste ontmoeting en b.v.

Deel Deze Pagina