Ik zoek een goede tuitbeker voor mn zoontje die niet lekt als je m op de kop houdt. Welke is ECHt goed?
Ik heb via friso 2 besteld. Nadat ik hier goede bericht over op dit forum heb gelezen. En ze zijn echt antilek. (Ze moest wel even wennen aan de harde tuit.)
Hartstikke bedankt! Ik las er een tijd terug ook wat over hier, maar kan het topic niet meer vinden. Ze zij erg goedkoop! Ik ga er meteen 2 bestellen!
Het kan trouwens wel even duren voor je ze hebt. Die bekers had ik na ruim ee week. Ik had ook eens zo'n bewaarbus besteld, die heeft er 3 weken overgedaan. 'Tis maar even dat je het weet
ja, dr staat op de friso site 3 weken levertijd voor de bekers :x Maar dan is een week voor de bekers nog snel! Ik hoop dan eerder dan 3 weken, maar ik ben voorbereid...
Ik heb die van de Hema.. SUPER beker!! Mijn zoontje weigerde alle tuitbekers hard of zacht, behalve deze! HEMA - baby - eten - drinken - antiknoeibeker Op de website issie niet leverbaar, in de winkels wel gewoon en is er ook in t rood/oranje en grotere maat.