rare vraag misschien

Discussie in 'De bevalling' gestart door bouchere, 4 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bouchere

bouchere Niet meer actief

hoi hoi,
    ik heb sinds een paar dagen(sinds 31/11) pijn in mijn onderrug.
    had ik daarvoor ook al ,maar nu is het anders.
    nu heb ik echt een scheut van pijn ,die zomaar komt opzetten.
    dat gevoel trekt dan iets door naar mijn buik ,maar dat is geen vervelend of pijnlijk gevoel.
    en het is niet 1 of 2 x per dag,maar echt wel 1 tot 4 x per uur.
    en het doet ook echt zeer!
    sinds gister heb ik ook behoorlijke buikloop :oops: en zit ik niet meer lekker in mijn vel.
    heb opeens het telnr van mijn man zijn werk in mijn tel gezet(weet het nr uit mijn hoofd)
    en ben lekker onrustig ,zit mijzelf echt in de weg.
    mijn gevoel zegt me dat ik wel eens een stuk vroeger kan gaan bevallen dan dat ik zou moeten.
    heeft iemand hier ervaringen mee?zijn dit voorweeen?
    of moet ik me echt zorgen gaan maken?
    zit toch liever mijn 40 weken uit!
    moet donderdag naar vk,maar voel me stom om haar hiermee lastig te vallen
    ze heeft het toch ook druk zat ,denk ik dan maar.

alvast bedankt voor reactie
    groetjes

2. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

als je het niet vertrouwd bellen daar zijn ze voor zo een pijn mag je volgens mij niet hebben en al helemaal niet zovaak in het uur

DUS BELLEN

groetjes nathalie ;)

3. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Gewoon bellen, daar is ze tenslotte voor!

4. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    ja idd gewoon bellen daar zijn ze voor

5. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Heb je al gebeld?

6. bouchere

ja heb gebeld ,maar kreeg het antwoord apparaat.
    dus ze zal wel druk bezig zijn met een bevalling.
    ik hoop dat ze mij nog even terug belt vandaag.
    zit me niet echt lekker.
    groetjes
    diana

7. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Goed dat je gebeld heb meid

8. bouchere

hoi hoi ,
    ben ik weer ff,ze heeft me terug gebeld,maar ik moet me niet teveel zorgen maken zegt ze.
    volgens haar zijn het voor weeen ,en toen ik vroeg of dat neit wat vroeg was.
    was het antwoord ;welnee meid ,die kunnen zover van te voren beginnen.
    ze al me donderdag wel even onderzoeken maar voor nu mag ik me niet druk maken.
    het blijkt er allemaal bij te horen.
    maar het is gek ,ik heb al 2 (oudere)kinderen(10&11)maar kan me dit echt niet voor de geest halen.
    ik heb zelfs de zwangerschaps dagboeken van alletwee helemaal van voor naar achter gelezen .
    maar deze pijn ,ken ik niet.
    ze zal wel gelijk hebben ,ze weet perslotte waar ze het over heeft.
    ik moet maar afwachten tot donderdag,ik hoop alleen dat het wat minder wordt ,wqant vervelend en pijnlijk is het wel.
    bedankt voor jullie steun meiden.
    jullie zijn top!
    groetjes
    diana

9. Gezond

Gezond Niet meer actief

Het klinkt mij ook wat raar in de oren hoor zo heftig al op dit moment van de zwangerschap... Ik zou het even flink rustig aan doen en als je het niet vertrouwd... toch weer bellen!

Succes!

10. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

ik vind het toch wel raar hoor ik weet dat je voorweeen mag hebben en dat die zelfs een beetje gevoelig kunnen zijn maar er staat toch echt in elk boek en zelfs de verloskundige zeggen het dat als de weeen elkaar opvolgen en erg pijnlijk worden je direct moet bellen ze zou in elk geval even langs kunnen komen om te kijken al komt ze voor niets maar dit vind ik echt raar

ik hoop dat je vlos gelijk heeft neem me niet kwalijk maar ik vind het raar

groetjes nathalie

11. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Dat dacht ik ook toen ik met mijn vorige zwangerschap op controle ging bij de gyn (34 weken was ik toen). Ik had al de hele ochtend krampen die kwamen en gingen. Ik vragen wat dat kon zijn. Zegt ze: oh dat zijn oefenweeen! Zonder verder te vragen of te checken of ik misschien al ontsluiting had. Ook ik dacht toen: ze zal wel weten waar ze het over heeft, al deden de krampen verdomd veel pijn.
    Later die dag kreeg ik daarbij ook een bloeding, en werden de krampen nog erger. Toen vertrouwde ik het niet meer en heb het zkh weer gebeld. Ik moest weer terugkomen.
    Eenmaal daar werd ik aan de CTG gelegd en bleek ik wel degelijk weeen te hebben en al 3 cm ontsluiting! Bovendien had mijn zoontje het tijdens elke wee heel benauwd en is hij dus uiteindelijk met een spoedks gehaald. Wil er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren als ik langer had gewacht met bellen.

Als je het dus niet vertrouwt, gewoon weer bellen hoor! Laat je niet afpoeieren. Zeker niet als het pijnlijker en regelmatiger wordt. Het gaat wel om het welzijn van jou en je kind. Dat wilde ik toch even gezegd hebben... Sterkte in ieder geval!

12. bouchere

hoihoi
    alle pijn is over en weg,heb sinds een dag f 4/5 nergens last meer van.
    ja van de gewone harde buiken,maar niet meer die rare pijn er bij.
    ben er wel blij om,je gaat je toch zorgen maken ,wat je vk ook zegt op dat moment.
    volgende bezoek krijg ik wel inwendig onderzoek,volgens haar was het niks om mij druk over te maken,.
    en toch....... ben blij dat ik me weer happy voel.
    bedankt voor jullie reacties dames.
    groetjes

Deel Deze Pagina