navelstrenk tussen de benen :( :wink:

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bloem, 28 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem

Bloem Actief lid

21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Vandaag de 20 weken echo gehad en ik was zo beneiuwd naar het geslacht... zat de navelstreng tussen de beentjes door en kon je nog niets zien :( :(
    Alles was verder gelukkig allemaal in orde en zag het er allemaal zeer levendig uit, het kon moeilijk stil blijven liggen hihi :) .
    Ze vertelde wel dat het meer kans op een meisje was omdat je op een klein stukje beeld geen balzak of piemeltje zagen... maar het was te onduidelijk voor een eerlijk antwoord...

Meer mensen met deze ervaring?

2. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Ah, da's toch ook wat!
    Aan de andere kant is het ook wel spannend joh. Het kindje wil jullie straks vast verrassen. ;)

Zelf heb ik (nog) geen ervaring, maar over 2 weken ook de 20 weken echo. Ik ben er nog niet uit of ik het wil weten of niet...

3. Premama

Premama Actief lid

19 jul 2007
    466
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bij ons ook een dergelijk verhaal. Ik vind het wel grappig; duidelijk een eigenwijze baby! ;)

4. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Hoi Bloem,

Wij wilden ook graag weten wat het geslacht was van onze Tessa, 2 jaar geleden. Maar zij had steeds de beentjes omhoog gekruld,ze wilde het niet verraden :) Ik heb tig echo's gehad omdat ik naar de gyn moest. Hetlukte steeds niet!
    Grappig maar toen ook wel wat balen :x

5. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Jah, hiero :)

Ik had afgelopen donderdag en 20 weken echo. Ineens, tussen de beentjes, 3 streepjes. Ik riep meteen: whaaaah, een meisje. De echoscopiste wilde er niet helemaal in mee gaan want de navelstreng lag tussen de beentjes. Die bleek dus een beeld te geven met 3 streepjes (de aders?). De echoscopiste wilde geen uitsluitsel geven en stopte bijna. Na mijn bijna smeekbede om even door te gaan deed ze dat. Ik porde even in mijn buik want hij hield de beentjes dicht en voila, ze gingen open. We zagen na even zoeken een lief klein piemeltje. Nu kon ze het wel met zekerheid zeggen :)

6. Bloem

Bloem Actief lid

21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Gefeliciteerd met je nog ongeboren zoontje :)

Wat goed dat je door vroeg zeg.. hier was het een beetje ongeintereseerd en haastig. Het was telkesn zo van "zie je dit en zie je dat?'terwijl wij echt niet wisten wat we nu eigenlijk moetsen zien en waar we naar keken, toen ik dat zei, gaf ze soms dingen met een pijltje aan... erg jammer dus, maar gelukkig was wel alles goed...

7. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    wij hadden dat ook met de 20 weken-echo....
    erg jammer...ook de navelstreng tussen de beentjes...
    maar de echoscopist vertelde wel wat hij dacht dat het geslacht was, maar durfde geen behang-garantie te geven, zoals hij dat noemde...haha
    maar laatst de pret-echo gehad, en toen is het toch bevestigd wat de echoscopist met de 20 weken echo zei....
    dus hij had toch wel gelijk...

8. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    hahaha behang-garantie... dat is een leuke uitspraak :D

9. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Wij zijn de eerste keer 3 keer voor een pretecho geweest (de standaard 20 weken echo niet meegerekend)
    Ze (bleek later) had steeds de benen over elkaar, of stijf naast elkaar en wilde ook niet draaien.
    Toen ik 28 weken zwanger was wisten we pas dat het een meid was.
    En dat was nog niet eens helemaal zeker want het was maar een seconde dat we het konden zien want daarna ging mevrouw weer zo liggen dat we dat niet meer konden zien.

Deel Deze Pagina