De titel zegt het eigenlijk al. Heb het idee dat sinds een paar dagen mijn buik enorm gegroeid is. Vind hem ook behoorlijk dik voor 12 weken zwangerschap. is dit normaal? Kan het ook komen door vocht vasthouden met het warme weer? Heb verder geen dikke enkels.
Ik ook...in precies dezelfde tijd als jij......in een week tijd had ik ineens een groeispurt.... Ik merkte het aan mijn kleding...en had onijs veel bandenpijn! Ik heb ook al een aardig buikje hoor....maar kan van mij niet hard genoeg gaan
Mij ook niet hoor, maar vind het echt vreemd dat het in een paar dagen flink gegroeid is en dan ook de gehel buik. Vroeg me af of dat wel normaal is...wellicht vocht aan het vasthouden?
het kan zeker dat je buikje ineens zo snel groeit, ik heb nu ook in een week behoorlijk een verschil, zie dit door de foto`s die ik altijd neem... Maar of ik zo vroeg al een groeispurt had? Had wel al vrij snel een buikje maar weet niet hoe groot de kleine nu is met 12 weken...
Ik heb het ook gehad ongeveer bij week 14 .In een paar dagen tijd was m`n buik echt zichtbaar gegroeid ,had toen wel last van m`n banden.Dus het is echt geen vocht hoor,anders heb je ook last op anderen plaatsen. groetjes maica
ik denk dat het ligt aan de groei van je baarmoeder , alles (darmen) schuift steeds meer naar boven grtz Ramona
He meid, Hier ook ineens, heeft idd met je darmen te maken die plaats maken en de ligging van je baarmoeder, kan hem ook voelen, dus naar voren dragend, dus sneller dikker! no worries!
Ik had ook zo'n periode, eigenlijk bij 16 a 17 weken werd ik was dikker. Ik heb een positiebroek aan die vorige week nog wat los zat maar nu al een stuk strakker. Gaat zo snel ineens!
Mijn buik groeit steeds bij scheuten zeg maar. Hij lijkt een tijd 'stil te staan' dan is hij binnen een paar dagen weer behoorlijk veel groter geworden.
Gek is dat zeg dat het zo snel gaat! Ik heb vaak ook een paar dagen bandenpijn en dan weer een tijdje niet. Vond het gewoon vreemd omdat ik nog geen 13 weken ben, maar zie dat het best kan! Thanks allemaal
hier ook hoor 13 weken en echt al een hoge buik. ziet er al echt als zwangerschapsbuik uit. vind het wel stoer staan.
Hallo iedereen, Ik zie eigenlijk nog niks, ik ben best wel slank van mezelf en met mijn termijn echo was de baby ook nog maar 2,4 cm bij 9 weken. Mischien krijg ik een kleine baby, En savons lijkt me buik veel dikker dan smorgens. Want smorgens zie ik niks en als ik savonds de honden uit laat zeggen mensen ohh je begint het al te zien he.. dan denk ik ja ik heb net gegeten haha.. Maar soms maak ik me zorgen omdat het zo klein was, ik ben wel heel erg misselijk en elke dag overgeven. Dus als ik overgeef ben ik eigenlijk blij dan weet ik dat het nog intakt is. Moet ik me zorgen maken overigens omdat het zo klein was? Gr marit
Waarschijnlijk zijn het je darmen die opzetten. Ik had met week 9 al dat mijn werk kleding niet meer paste. Nu ben ik 32 weken en ben pas 10.9 kg aangekomen. Het kan allemaal dus al is het wel vervelend zo'n opgeblazen gevoel. Liefs nance158
mijn buik begint nu ook groter te worden draag al 3 weken alleen maar positekleding terwijl ik van mezelf niet te dik ben. Ook niet broodmager, maar gewoon normaal maar iedereen ziet nu dat ik zwanger ben hoor haha!
Mijn buik begon vorige week ineens te groeien en ik ben nog maar 11 weken! Pas mijn broeken en rokjes niet meer, dus ben maar eens de stad in gegaan voor wat positiebroeken en rokjes. Wat een verlichting. Ik heb nu het gevoel dat ik hele dagen in mijn joggingbroek loop, terwijl ik gewoon leuke broeken en rokjes draag. Wat ik wel prettig vind, is dat ik nog niets ben aangekomen. Gek eigenlijk. Wel een dikkere buik en nog geen kilo erbij Heb trouwens sinds een paar dagen af en toe pijn als ik opsta of omdraai in bed. Ik denk dat dit de bekende 'bandenpijn' is. Kan me in ieder geval voorstellen dat dat ongeveer zo moet voelen.