mijn borsten waren voor mijn NOD al extree gevoelig.....maar zijn niet overdreven gegroeid, wel iets voller misschien. Bij mijn vorige zwangerschap was dit oprecies hetzelfde als nu. ik heb van mezelf mieretietjes, en ik dacht Yes, ik ben zwanger, nu krijg ik EINDELIJK grotere borsten....maar niks hoor, ik heb de heel zwangerschap mijn eigen beha's aan kunnen houden.....;-( k denk dat het deze keer ook zo zal zijn. ze zijn gevoeliger, en ietsje voller tot nu toe,maar niet groter.
Ik ben niet van cup meoten veranderen, maar mn borsten zijn wel verdikt. Dit had ik mijn eerste zwangerschap niet. Vooral mijn tepels liken die van iemand anders. Ik had altijd van die schattige kleintjes en nu zijn het echt tsjoepen! We hopen alvast allebei dat ze weer naar hun normale staat terugkeren binnen enkele weken of na de bevalling. Liefs Kitty
Die van mij stonden ook al op ploffen voor mijn NOD heb gister maar meegroeibh gehaald zat toch wat lekkerder als een beugelbh een maatje groter
Nou ik hoopte dat ze niet zouden groeien... Ik heb maatje 38 en heb een DD. Echt een ramp.....nu zit ik dus al op de E en ben pas 12 weken......ze vallen echt uit mijn BH's.
Bij mijn eerste zwangerschap geen "last" gehad van groeiende borsten, nu echter al 2 cupmaten gegroeid Dus t is gewoon heel verschillend per zwangerschap.
Ik ben ook al een cup omhoog gegaan, van B naar C. Veel meer hoeft ook niet, want al m'n truitjes staan op knappen evenals m'n bh's. Heb al een nieuwe aangeschaft want ze vallen letterlijk uit mijn oude push ups
ik ben nu 21 weken zwanger en mijn borsten zijn al 2 maten gegroeid. Ben van een mooie B-cup naar een D-cup gegaan. Als het zo verder gaat kan je tegen het einde van mijn zwangerschap mijn buik niet meer zien door de omvang van mijn borsten
Bij mij in het begin een beetje groei, kleine cupmaat. Nu groeien ze naar mijn idee wel meer. Ben van een d cup naar een ee/f gegaan. Van mij mag het wel weer stoppen nu. Groetjes Sil
ik pas mijn normale beha's nog prima. ze zitten iets strakker dan voorheen maar het kan nog wel. Dus hier zo goed als niets gegroeid.....
Ik had een grote D, nu al een F. Ik heb dus ook maar een nieuwe beha gekocht, want ze zijn nu behoolijk groot. En ik ben volgende week pas 12 weken.
Ik had al niet hele kleine borsten maar inmiddels staan mijn bh's op knappen . Zijn erg voornamelijk erg vol geworden en veel ronder. Vooral de laatste anderhalve week zijn ze flink ah doorgroeien wat overigens niet echt een prettig gevoel is.
Ik heb al geruime tijd een zwangerschaps beha en nu merk ik pas echt dat mijn borsten aan het groeien zijn heb normaal 75 C en nu 85 C
Hoi ik heb een D cup maar merk dat m`n bh`s nu al beginnen te knellen. heb nog een paar oude uitgezakte in de kast liggen die trek ik maar aan en zodra de echo een goede uitslag geeft ga ik shoppen! Liefs Danielle
Bij mij is het ook heel extreem .. Was dus begonnen met 75B, ging rond 15 weken bh's passen zat ik op 75D en nu pas ik zelfs geen E meer! En dat met mijn 1.60 m en 55 kg:S:S
Hier met 33 weken nog m'n oude BH's aan... Meestal een haakje losser, maar geen extreme groei dus. Was met m'n 85B ook wel tevreden, dus vind 't wel goed zo!
De mijne zijn tot nu (morgen 9 weken) toe voller maar nog niet echt groter. Maar stel dat ze gaan groeien als kool....dan heb ik eigenlijk wel een vraagje tussendoor......ik neem aan dat je na de bevalling/borstvoeding wel weer je eigen cupmaat terugkrijgt? Heb zoveel mooie setjes....en niet eens zo lang geleden gekocht. (wat ben ik toch een gier he )
Bij mij waren ze al heel snel voller en steviger, maar nog niet groter. Inmiddels zijn ze denk ik een halve cupmaat gegroeid. Ik pas nog maar 2 van mijn BH's. Ik hoop niet dat ze al te veel gaan groeien en dat ze in ieder geval uiteindelijk weer normaal worden, want heb ze in 2000 laten verkleinen...